Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett C turbo 350/500 pk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 september 2009 om 11:46 #17483356
weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.
19 september 2009 om 12:39 #17483357Gaat ook om de looks :afro
19 september 2009 om 12:41 #17483358origineel gepost door giuliettaevo
weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.Als klant betaald?
19 september 2009 om 18:51 #17483359gooit de klant geld weg.:wtf
Maar als hij de looks belangrijk vindt zal hij dat vast niet met me eens zijn.:P25 oktober 2009 om 21:06 #17483360niets te nadele van “de beste stuurlui” alhier, maar ik denk dat rallyastra prima kan inschatten wat het beste geschikt is voor de klant :) en zelf ook wel kan bedenken wat het beste theoretische spruitstuk zou zijn…
en alles is uiteindelijk wel een compromis op de een of andere manier (ruimte, tijd , geld, uiterlijk , gewicht, levensduur)
26 oktober 2009 om 09:00 #17483361origineel gepost door mr-turbo
niets te nadele van “de beste stuurlui” alhier, maar ik denk dat rallyastra prima kan inschatten wat het beste geschikt is voor de klant :) en zelf ook wel kan bedenken wat het beste theoretische spruitstuk zou zijn…en alles is uiteindelijk wel een compromis op de een of andere manier (ruimte, tijd , geld, uiterlijk , gewicht, levensduur)
:thumbup
29 oktober 2009 om 08:55 #17483362origineel gepost door giuliettaevo
weggegooid geld als je het mij vraagt…. heeft weinig toegevoegde waarde op een geblazen motor. Ziet er wel leuk uit.Niet veel toegevoegde waarde nee als je tot 450 pk gaat. Maar aangezien het een keer ophoud met het vermogen, probleem is dat je door de orignele gasklap gewoon niet genoeg lucht naar binnen kunt krijgen ook niet onder drukvulling. Er zit trouwens al een nieuw spruitstuk op hoor.
29 oktober 2009 om 09:11 #17483363AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door giuliettaevo
gooit de klant geld weg.:wtf
Maar als hij de looks belangrijk vindt zal hij dat vast niet met me eens zijn.:Pis aan t hele project wel te zien dat voor deze klant t uiterlijk erg belangrijk is
ook ik denk dat rally astra best zelf de dingen juist kan inschatten
om z,n klant tevreden te houden
dus qua uiterlijk en prestatiesen ja t blijft net als mr turbo post
altijd n compromie;)maar das in t hele leven zo;)
29 oktober 2009 om 19:42 #17483364Ik stel duidelijk dat IK het weggegooid geld vind en dat zijn klant daar waarschijnlijk anders over denkt.
@mrturbo;
Ik geef geen commentaar om dwars te liggen of betweterig over te komen maar om te helpen.:swear het spruitstuk zoals het in eerste instantie gemaakt was is gewoon niet goed.Andere posters hebben het probleem ook uitgelegd en het is een goede zaak dat Niels het aangepast heeft. Dat alles uiteindelijk een compromis is is maar al te waar maar op sommige dingen kan dat nou eenmaal niet. Je kunt ook niet straffeloos een van je inlaatkanalen de helft dunner maken als de andere, dat gaat ook problemen geven.@ Niels,
Niks als respect voor alles dat je maakt!:wors Maar ik ben nou eenmaal een centenneuker en dan vind ik de uitgave voor die gasklephuizen echt het geld niet waard. Met een grotere enkele gasklep kun je net zo makkelijk verder gaan als 450 pk, en dat hoeft echt geen hele grote klep te zijn. originele C20LET inlaat en gasklep zijn inderdaad een beetje aan de kleine kant. Jouw collector met een grote gasklep en gelijke lengtes inlaatbuis zou een hele mooie oplossing zijn;), net als de gasklephuizen natuurlijk…
31 oktober 2009 om 09:25 #17483365Ik zei ook als het goed is komen er TB’s op. Alles moet in overleg met de klant, spruitstuk wat er nu op zit blijft zitten. Komt alleen een andere collector op met kelken en een V6 gasklep zoals die er nu ook al op zat. Maar als je eens wist hoeveel geld er al in deze auto zit dan doen die paar euro het ook niet meer :vertag
31 oktober 2009 om 16:14 #17483366prachtige wagen
10 april 2010 om 16:59 #17483367Kadett doet vroem vroem:angel
10 april 2010 om 17:17 #17483368Oh ooh dat belooft wat :D Deed hij meteen goed vroem vroem of moesten er nog dingen beter afgesteld worden? Ik ben mega benieuwd naar het resultaat op de bank :)
10 april 2010 om 17:58 #17483369Nee ding wou eerst niet lopen, uiteraard waren het de laatste onderdelen van verbocht die hem nekten… Wideband lambda was stuk en de nokkenassen waren te scherp. Standaard nokken gemonteerd en nieuwe sonde. Starten lopen ! Motor loopt netjes, geen rare geluiden!
Zo zag het er uit
Dit heb ik er van gemaakt
10 april 2010 om 18:06 #17483370super hoor. :agent
10 april 2010 om 19:27 #17483371dik:wub
10 april 2010 om 22:56 #17483372:thumbup
Welke injectoren zitten er nu in ?
11 april 2010 om 06:45 #17483373100% respect voor het werk van Niels:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
11 april 2010 om 08:38 #17483374die inlaat is wel onwijs bruut!!!
11 april 2010 om 12:46 #17483375Er zitten nu 470cc injectoren in, motor gaat eerst in een inloop programma met lage turbodruk en maximaal 4000 toeren.
11 april 2010 om 13:06 #17483376Al die technische praat gaat mij boven m’n pet:hmmz
Maar respect voor je werk, zo te zien ben jij van alle markten aardig thuis:thumbup11 april 2010 om 13:41 #17483377Netjes. Ziet er gelikt uitking:
11 april 2010 om 15:59 #17483378dikke shit hoor! :wub
11 april 2010 om 16:34 #17483379filmpje!:P
11 april 2010 om 16:39 #17483380al bekend wanneer die de bank op gaat? zie der super uit
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.