Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett C turbo 350/500 pk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 juli 2009 om 08:28 #17483281
respect voor je werk Niels!!!!!!
:wors:wors:wors
12 juli 2009 om 08:55 #17483282word nou de temperatuur van je koelvloeistof niet enorm omhoog gegooit doordat je uitlaat zo dicht lang je bovenste radiatorslang loopt
12 juli 2009 om 09:13 #17483283pijp zal nog wel ingewikkeld worden met hitte werende tape.
goed bezig niels
14 juli 2009 om 15:28 #17483284Klopt, overal komt hitte werend materiaal op. Misschien niet heel erg mooi maar als het om kwalitiet gaat of show weten jullie wel waar ik voor kies!
15 juli 2009 om 19:05 #17483285origineel gepost door rallyastra
Afgelopen week nog ff met de ghadett bezig geweest,Nieuwe oliekoeler, adapter en een oliefilter houder om het filter te verplaatsen.
Hitte werend plak folie voor in de tunnel.
Nieuwe aansluiting voor de wastegate gemaakt.
Knalpiepe
Nieuw stuk voor de tunnel gemaakt.
wat voor merk is nu zo,n setje om je filter te verplaatsen of is het universeel wel mooi spul
16 juli 2009 om 08:38 #17483286Is van Mocal, Dutch powertrading heeft ze wel.
19 juli 2009 om 12:05 #1748328719 juli 2009 om 13:15 #17483288Is er gekozen voor dubbele veren om hem stug te maken ?
Het ziet er allemaal wel netjes uit :kewlpics
19 juli 2009 om 19:07 #17483289Setje is zo door KW gebouwd op maat, dus ik neem aan van wel.
19 juli 2009 om 20:11 #17483290dit is egt een mooi project:wors egt mooi werk hoop hem veel te zien op meetings als ie af is:thumbup
suc6
19 juli 2009 om 20:21 #17483291Remt ie al achter??
Ik heb dit ooit op een Manta gebouwd…..en dat remde, laat ik het zeggen , moeilijk/niet.
Alles gedaan , grootste hoofdremcilinder erop etc , maar pakken wou het niet.
Wel een mooi project!!!!!!!!!!20 juli 2009 om 10:30 #17483292Ja maar deze auto heeft 2 Willwood hoodremcilinders met een instelbare drukregelaar.
25 juli 2009 om 10:51 #17483293ik moet het toch effe zeggen, wat een sick project joh! keep up the good work!:kewlpics
31 augustus 2009 om 16:57 #17483294Zeker geen half werk!! Doorgaan!!:thumbup
31 augustus 2009 om 17:07 #17483295wat ga je doen met de screamerpipe???
Ik weet dus niet of deze kadett serieus wil gaan rijden op dhra events??31 augustus 2009 om 17:10 #17483296wat een lelijke wielen:hmmz
voor de rest :thumbup
31 augustus 2009 om 18:59 #17483297MAAK JE OOK AIRBOXEN VOOR DE C20NE MOTOREN EN GAAF PROJECTJE
31 augustus 2009 om 19:00 #17483298MAAK JE OOK AIRBOXEN VOOR DE C20NE MOTOREN EN GAAF PROJECTJE
31 augustus 2009 om 19:00 #17483299MAAK JE OOK AIRBOXEN VOOR DE C20NE MOTOREN EN GAAF PROJECTJE
31 augustus 2009 om 20:18 #17483300hoeveel wil je er?:P
31 augustus 2009 om 20:24 #174833013 waarschijnlijk :P
31 augustus 2009 om 20:35 #17483302Gaat in de toekomst allemaal komen, ik wil een eigen merk gaan opzetten waaronder ik diverse tuning onderdelen maak en verkoop. Nu moet ik me eerst even storten op alle lopende projecten.
31 augustus 2009 om 20:39 #17483303origineel gepost door bjornno
MAAK JE OOK AIRBOXEN VOOR DE C20NE MOTOREN EN GAAF PROJECTJEzet je caps effe uit aub ;)
31 augustus 2009 om 22:34 #17483304geil!!
zet eens foto’s van de airbrush erop?? voor de rest een skoooon projectje!!
gr rene
3 september 2009 om 20:48 #17483305origineel gepost door rallyastra
De jongens hebben hier gister de achteras ff weer gemonteerd onder de Kadett.lijken me meer aangepaste vw golf schroefset achterdempers en dan aangepast met unibals.is natuurlijk wel makkelijker om hem dan in hoogte wat bij te stellen.c kadett kan met een normale as volgensmij niet zonder de orginele veren volgensmij gaat er dan iets stuk:hmmz.maar wel een leuke oplossing maar ook weer extra gewicht:angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.