Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 december 2008 om 17:26 #17446274
ga dit hier goed volgen heb ook nog ene staan waar ik binnenkort aan begin
schoon werk da ge levertgrtz chriske
7 december 2008 om 07:41 #17446275Erg goed bezig met de restauratie:wors
7 december 2008 om 17:12 #17446276Goed bezig Pipo.
Kan bij jou ook wel terecht om een Calibra station te laten maken :D
7 december 2008 om 17:27 #17446277origineel gepost door Erwin-V6
Goed bezig Pipo.Kan bij jou ook wel terecht om een Calibra station te laten maken :D
als je wil.maar eerst gaan we effe testrijden in je gechipte 3,0v6:P
zal vast een pamper aan doen haahhaaha:angel7 december 2008 om 22:21 #17446278zo weer wat foto s van de telefoon op de pc gezet.
resevewielbak met wat schijtlassen vast kon hem zonder al te veel moeite er af halen
randen moest ik hier en daar wel verlengen door het knullige laswerk.maar de bak zelf was na het zuivermaken en naderhand stralen weer bruikbaar
alles zuiver gemaakt en in de zwarte coating gezet en resevewielbakje in de menie7 december 2008 om 22:48 #17446279en dan de andere kant na de tank te verwijderen kom ik tot mijn grote schrik een plaatjes chasissbalk tegen:o:puke
3 keer rammen met de hamer en zie hier te gaatje
daar heeft dan een aanhanger achter gehangen:o
:hmmz hoe gaan we dat weer fiksen
heb nog een donorkont
hakken en zagen en ook een beetje lassen randje was er ook al af geroest
maar chasisbalk nog mooi intact
hier nog effe wat meer rottigheid verwijderen
eerst stukje chassisbalk onderkant vervangen gedeelte waar het sleepoog zit
na de balk ook weer losgeboort te hebben en de puntlassen dichtgelast en de zijkant een stukje er in gezet kan hij er bijna weer in
en ook nog de rand achter van de koffervloer verwijdert daar zit standaart al 3 lagen plaat over elkaar dat ga ik veranderen door gewoon er een hoekje in te zetten en word het 2 lagen plaat
dit kwam er uit
en hier zit het er weer in
trekhaak gaatjes er weer ingeboort en de afwateringsgaatjes in de achterwand.
en dat was het dan weer voor vandaag volgende keer weer meer bak en braaiwerk.mijn fles is iig bijna leeg :ohaaahha
8 december 2008 om 12:26 #17446280Errug veel werk, respect hoor! :thumbup Ben heel benieuwd hoe het wordt.
8 december 2008 om 13:51 #17446281origineel gepost door Alfred
Errug veel werk, respect hoor! :thumbup Ben heel benieuwd hoe het wordt.tja op een gegeven moment kun je nie meer terug haha had hem voor klaar en toen kwam ik dit weer tegen:o
ach en vind er is een die perfect is voor weinig :hmmzdie kom je nie tegen.als je ze gaat strippen is het altijd meer.
en deze had ik gekregen dus mag er ook wel wat werk aan zitten.:P
is weer en uitdaging8 december 2008 om 16:08 #17446282Goed bezig! Een hoop werk, maar het wordt uiteindelijk vast wel mooi. Maar die gele achterkant met die rode menie randen, die komt me ergens bekend van voor… :hmmz
8 december 2008 om 17:32 #17446283origineel gepost door Tim 2000
Goed bezig! Een hoop werk, maar het wordt uiteindelijk vast wel mooi. Maar die gele achterkant met die rode menie randen, die komt me ergens bekend van voor… :hmmzzou wel es kunnen:Pkomt uit werkendam misschien wel bij jou van het erf:P
die was bijna net zo rot als die ik nu aan het maken ben:D
beige c station c2 met menie beschilderd. en nagenoeg geen plek te bekennen waar hij niet rot was.ik wil er nog steeds een aanhanger van maken maar dat komt er nog steeds nie van.maarja dan heb ik de vloer ook nie nodig:angel
dus komt hij toch weer van pas bij het nieuwe project8 december 2008 om 18:08 #17446284Dat was bij een maatje van me. Ik weet nog goed dat we de trekhaak er af moesten slijpen om hem achterin die Sprinter te proppen. Haha leuk dat je er nog wat aan hebt :thumbup
8 december 2008 om 19:13 #17446285origineel gepost door Tim 2000
Dat was bij een maatje van me. Ik weet nog goed dat we de trekhaak er af moesten slijpen om hem achterin die Sprinter te proppen. Haha leuk dat je er nog wat aan hebt :thumbupdat is hem:P
precies uitgemeten dat hij in een sprinter met meubelbak kon
hahaha zit er zo,n verrekte trekpook onder daar had ik geen rekening mee gehouden:hmmz
en die bouten zaten vastgeroest dan de haak maar afslijpen.
kon ik weer met een gangetje van 120 130 terug naar huis
ipv 80 met een aanhanger haahahja is ook al weer een paar jaar terug:hmmz
8 december 2008 om 19:23 #17446286jij ben t goe bezig hans!
8 december 2008 om 21:26 #17446287Sjeempie wat een bak en braad klus heb jij daar. Veel respect dat je zoiets aandurft man:wors
8 december 2008 om 22:36 #17446288origineel gepost door GTS2.2DTI
Sjeempie wat een bak en braad klus heb jij daar. Veel respect dat je zoiets aandurft man:worsach tis wel wat werk maar hij word er wel mooier van en lichter als ik de zooi van de vorige lasser er af heb hahhah
en het dubbele over elkaar gescheten plaatwerk
:P8 december 2008 om 22:57 #17446289Ja lichter zal die wel worden als je ziet wat er allemaal uit komt:jerry
veel werk maar het wordt wel wat, schiet al goed op:thumbup
succes verder!9 december 2008 om 06:51 #17446290origineel gepost door hanzel
Ja lichter zal die wel worden als je ziet wat er allemaal uit komt:jerry
veel werk maar het wordt wel wat, schiet al goed op:thumbup
succes verder!ja anders haal je me nog in:P
31 december 2008 om 15:18 #17446291kleine update
zo blakje er in en op maat gemaakt
bij de schokbreker nog een plekje gevonden
is een 3 dubbel plaatje dus alle 3 maar er af geslepen en van voor af aan beginnenbij nader inzien de dorpels toch maar verstevigd.en last naderhand ook makkelijker een buitendorpel tegen :wink:
zo meer foto s heb ik nie voor dit jaar.
in 2009 komen er hopelijk wel meer dan wil ik hem iig de weg op krijgen alleen met of zonder rdw weet ik nog nie[/img]
31 december 2008 om 16:53 #17446292Amai die is precies al zo rot als mijne.
Maar goed bezig hoor,
al knap werk geleverd:thumbupKeep up the good work.
1 januari 2009 om 15:51 #17446293nais!:thumbup
2 januari 2009 om 22:39 #17446294ziet er zeer goed hans blijf zo doorgaan, je eigen inbreng is gewoon geweldig :kewlpics het komt wel goed, heb volste vertrouwen in dit project
:jerry15 februari 2009 om 10:09 #17446295up date:P
dorpel afgelast en in de menie gezet
laatste stukje van de dorpel nog nie gelast omdat er ook nog andere wielranden in komen en ik niet weet of ik daar dan nog iets moet veranderen
naadje is ok:thumbup
nu de andere kant
plaatje gemaakt
dorpel versteviging er in en in de zwarte coating gezet
dorpel er in gelast
mooi kops op elkaar.
effe foto van het achterscherm binnen:angel
lassen wat wegeslepen
en de buitenkant ook
ondertussen heb ik de andere dorpel er ook in zitten en afgelast foto s komen nog20 februari 2009 om 13:15 #17446296ongelovelijk, ik vond dat er aan mijn kadett al veel laswerk zat, maar dit slaat alles haha. Goed bezig hoor, lassen ook je hobby?
Groeten
20 februari 2009 om 17:16 #17446297origineel gepost door Jaydeem
ongelovelijk, ik vond dat er aan mijn kadett al veel laswerk zat, maar dit slaat alles haha. Goed bezig hoor, lassen ook je hobby?Groeten
nou niet mijn hobby maar hoort er bij hahah had ook niet verwacht dat hij zo slecht was:o maarja als de neus klaar is en kom int koffer dan dit tegen ja dan heb je wel zoiets van effe doorbijten:angel
10 maart 2009 om 18:39 #17446298zo effe geen update heb een city gekocht van iemand van het forum
een blauwe met een 6 cil.
maar omdat de bouwer een versnellingsbak steun van een commodore heeft genomen kan de uitlaat er niet meer onderdoor bij een verlaging dus komt te laag.
nu heeft de volgende eigenaar de uitlaat binnendoor gelegt om hem laag te leggen voor te driften. maarja dat krijg je nie meer door de apk
ondertussen heb ik er nu andere velgjes onder gelegt 8j 15
stikker effe aangepast
acherbank dicht gelast waar de uitlaat liep alleen was een stukje van een station dus moest ik lipjes in maken
lipjes gemaakt
uitgang dichtgemaakt
dit was de ingang.ducktape had ik er effe omgedaan voor en demper:P word een beetje gek zonder uitlaat hem te verplaatsen
gaatje dicht en meteen een beetje ruimte gemaakt voor de voorpijp langs de tunnel te leggen
verder heb ik hem in de menie gezet en blauw gemaakt.
heb er nu een groep a onder liggen 63,5 mm in rvs.
die gaat er wel weer onderuit als hij naar de rdw moet:D
dan komt er een 1600 uitlaat onder.maar eerst effe apk er op en rijden
:angel:angel:angel
intereur zit er ook al in foto s volgen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.