Kadett C onderdelen/Project

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C onderdelen/Project

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18072277
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      Dat je daar een MEGA koopje aan heb gehad :D
      BTW welkom op het OpelForum
      Alweer een tilburger er bij :thumbup

      #18072278
      itachi217
        Lid sinds:
        26 September 2012

        Ja da klopt da had ik door toen ik de prijzen hier hoorden dacht ik dat het een rip uit me lijf was maar zo kan
        het nog wel. haha.

        Dankjewel. :D

        Kom je zelf ook uit tilburg? :D

        #18072279
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          55 euro,compleet? Met een nul er achter was het al goedkoop :shock:

          #18072252
          itachi217
            Lid sinds:
            26 September 2012

            Kompleet, 2x 45mm Carb. Spruitstuk en Gasmechanisme. :D

            Nou toch de vraag is het makkelijk om hier LPG op aan te sluiten?

            En zou vandaag voor een blok gaan kijken maar die vond ik te duur. Dan erbij zat er alles op en aan en dat vind ik niet nodig ik wil eigenlijk een kaal 2.0 blok. Iemand ideeen. Of iemand die nog zoiets heeft liggen? :angel

            #18072251
            Jurgen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 September 2007

              wajoo 55 euro :shock: Had ie er nog meer liggen? :hmmz :jerry

              #18072250
              trashmetal
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 February 2007

                @itachi217 wrote:

                Ja da klopt da had ik door toen ik de prijzen hier hoorden dacht ik dat het een rip uit me lijf was maar zo kan
                het nog wel. haha.

                Dankjewel. :D

                Kom je zelf ook uit tilburg? :D

                ja, eerst achter het verdiplein gewoond nu aan de bredaseweg

                #18072249
                itachi217
                  Lid sinds:
                  26 September 2012

                  @*Jurgen* wrote:

                  wajoo 55 euro Had ie er nog meer liggen?

                  Ik zal een mailen of ze er nog meer had haha. :angel

                  @trashmetal wrote:

                  @itachi217 wrote:

                  Ja da klopt da had ik door toen ik de prijzen hier hoorden dacht ik dat het een rip uit me lijf was maar zo kan
                  het nog wel. haha.

                  Dankjewel. :D

                  Kom je zelf ook uit tilburg? :D

                  ja, eerst achter het verdiplein gewoond nu aan de bredaseweg

                  Okee dan ik woon in de Oerlesestraat zij straat van trouwlaan haha.

                  #18072248
                  kendirven
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 October 2011

                    zou wel een enkele 45 willen voor 1200blok :p moest ie dat hebben ligge

                    #18072280
                    vluggejaapie
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 June 2010

                      Das een weggeefprijs, raad wel sterk aan ze even in de ultrasoon te gooien en een revisiesetje te bestellen (bijv. carburateurwinkel). Daarna ben je er ook nog niet want de jetting is ook niet goedkoop.

                      Voordeel is wel dat je nu een 1.2 carb heb dus dan hoef je in ieder geval geen aanpassingen te doen aan je tank en brandstoftraject behalve een lage druk benzinepomp dan.

                      Vooras 1.6, 1.9, 2.0 zoals al aangegeven, versterken is een optie maar geen noodzaak. Rubbers inderdaad gelijk vervangen of PU bussen er in, in principe ook geen noodzaak (pu bijv. splendidparts / krause-rennsporttechnik) of rubber bij de dealer.

                      Onderstel, bij voorkeur koni of bilstein dempers en een setje verlagingsveren van merk naar keuze. Als toch de motor er uit is haal gelijk je stuurhuis los en controleer die op speling (optie, ombouwen naar kort stuurhuis).

                      tip: maak een goeie stevige baksteun.

                      achteras inderdaad kadett houden, manta is breder, waardeloos met wielen (tenzij je uitbouw van plan was).

                      Remmen, 2.2 rekord.. of liever barry/sniksnak schijven met 16v klauwen.. Daarnaast pak ook de HRC en bekrachtiger ATE van een 2L. Liever nog van een monza/senator (wel wat aanpaswerk). De originele 1.2 remmerij wil je echt absoluut niet mee rijden vandaag de dag. Achteras remschijven vind ik persoonlijk niet nodig, de achterkant van een c kadett is onwijs licht en dan word remmen in een bocht echt iets waar je mee moet uitkijken.

                      #18072281
                      kadett4x4
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 July 2004

                        Doe mij ook maar een paar setjes van die webers voor die prijs.
                        Zijn het weber carburateurs, of dellorto carburateurs??
                        Als het webers zijn, moet je voor de perfecte afstelling bij rikken tuning in mariaheide zijn, is bij veghel.
                        en dan vooral bij jo, die kan al horen of zijn of het goed is, beetje de weber goeroe.
                        voor de rest moet je inderdaad bij pipo zijn, oftewel hans bloemers.
                        begin vooral een topic over je kadett, we zijn hier nogal foto geil.

                        groeten.

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.