Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett c coupe c20let *WORDT VERKOCHT!!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2010 om 19:45 #17215957
hallo.
ik heb ook een b ascona c20let, deze staat bij het ascona forum topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117950
bij deze mijn nieuwe aanwinst, was van een echte liefhebber, deze heeft hem moeten verkopen vanwege prive omstandigheden. ik heb hem vandaag 8 januari opgehaald in heerhugowaard, en het was het ritje zeker waard.
bij deze de foto’s van de aankoop:
p.s de foto’s zijn ff snel genomen en de auto is kneiter hard.
wel word de motor erop nieuw ingelegd, en waarschijnlijke andere velgen.spec:
rondom schijven
gereviseerde motor:
– zuigers
– drijfstanglagers
– turbo
– c20xe inlaat en uitlaat nokkenas.
– grote intercooler.
– 75% sper diff 3:44
– r25bak
– corsa sport interieur.
– gte klok en meters.enz!
mvg mats
8 januari 2010 om 19:47 #17585829de motor moet er net zo netjes in komen als bij mijn ascona
8 januari 2010 om 19:49 #17585830AnoniemLid sinds:
1 January 1970gaat wel goed komen met die motor ruimte
en ik vind die ats en wel leuke wieln maar denk dat er wel iets groters onder moet
anders heb je in de 4e 5e versn nog wielspin:o
8 januari 2010 om 19:50 #17585831:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub
8 januari 2010 om 19:58 #17585832AnoniemLid sinds:
1 January 1970Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.
8 januari 2010 om 20:06 #17585833origineel gepost door Opel-Fanta
Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.ja ik dacht dat het niks zou zijn, maar is super netjes gemaakt. komen nog foto’s van. ook is het uitlaatspruitstuk naar de turbo breder gemaakt voor het stuurhuis. ook netjes gedaan.
ik zat zelf te denken aan 15 bbs ofzo. met et 15. nu is achter et 3 dit vind ik iets te.
8 januari 2010 om 20:08 #17585834AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Opel-Fanta
Die coupé heeft de rembekrachtiging achter de voorkant zitten, heb ik nog nooit gezien, cool.ik wel:P:P
is niet heeel erg byzonder;)8 januari 2010 om 20:38 #17585835gaaf man nu een ascona en kadett c allebei turbo lekker bezig man
8 januari 2010 om 21:06 #17585836Rembekrachtiger naar voren, hebben we in de Opel GT ook!
Heeft bij de GT met ruimte te maken, hier vanwege de hitte vd turbo voorkomt het koken vd remvloeistof.Leuk wagentje om te hebben!!
8 januari 2010 om 23:49 #17585837Gave kadett:wors suc6 met verbeteren
dacht toch dat ik redelijk op de hoogte was van de oldie opels hier in de buurt maar een C dett let zo dichtbij wist ik weer niet:jerry
9 januari 2010 om 11:10 #17585838bij deze wat nieuwe foto’s van vandaag, ik ben nu bezig met de motorruimte. de motor gaat eruit en de ruimte word opnieuw gespoten, morgen meer!
9 januari 2010 om 12:01 #17585839mooie oplossing voor de ontsteking :):kewlpics
Sjupke`
9 januari 2010 om 14:19 #17585840leuk ding:thumbup succes ermee
9 januari 2010 om 15:16 #175858419 januari 2010 om 17:34 #17585842mooi werk:thumbup
9 januari 2010 om 17:42 #17585843hey
zit je hier ook op het form
leuke kadett man zal wel snel zijn aleen die uitlaat wie heeft dat gemaakt
en een open luchtfilter is het ook niet echt he
ik heb zelf ook een turbo gehad er merkte dat je beter met een gewoonen filterbak
kan rijden anders trekt die teveel warme lucht aan
maar echt een mooi ding en super snelgr nico:afro
9 januari 2010 om 18:21 #17585844warme lucht? waarvan dan?
zoals je alles nu ziet , zo heb ik hem gekocht. alles is heel degelijk in elkaar gezet, maar niet netjes, tenminste dat vind ik.
bij mijn ascona heb ik nergens last van als je warme luchtbedoelt.
wel jammer dat je geen turbo meer heb, c20xe is best traag vergeleken met een c20let:p9 januari 2010 om 19:03 #17585845vet ding zeg, helemaal goed gewoon:thumbup
9 januari 2010 om 19:48 #17585846hey hey
jah kijk die jongens maar eens die 400pk heben in een calibra turbo
die heben alemaal een normaale luchtfilter wel inleg anders maar wel een box en niet een opfilter
ik kocht mijnen met openfilter heb ik snel vervangen naar gewoone leek wel alsof ik meer pk,s had en meer kopel die warme lucht van de moter mijn c20xe is niet standart wil later een let er in maar ik vind meer als 2000euro teveel voor een blok
en dan in de hoop dat het goed is probeer het maar eens zou ik zegen het verschil merkje meteengr nico
9 januari 2010 om 20:36 #17585847Waar denk je die originele bak te gaan laten in een c-kadett? :hmmz
vriend van mij had dik 300 pk in zijn c-Caravan met LET en open filter.:thumbup
Wel een slimme oplossing met die turbo, scheelt een hoop gedoe met de downpipe. Wij hebben flink moeten vechten om iets moois te maken..
Ben je niet bang dat de R25 bak gaat ploffen? heb er niet veel goede verhalen over gehoord… En hoe hebben ze de cardanas gemaakt? R25 bak heeft toch zo’n rubberen donut?
Die Ascona is trouwens echt vet:wors
10 januari 2010 om 10:14 #17585848origineel gepost door giuliettaevo
Waar denk je die originele bak te gaan laten in een c-kadett? :hmmzvriend van mij had dik 300 pk in zijn c-Caravan met LET en open filter.:thumbup
Wel een slimme oplossing met die turbo, scheelt een hoop gedoe met de downpipe. Wij hebben flink moeten vechten om iets moois te maken..
Ben je niet bang dat de R25 bak gaat ploffen? heb er niet veel goede verhalen over gehoord… En hoe hebben ze de cardanas gemaakt? R25 bak heeft toch zo’n rubberen donut?
Die Ascona is trouwens echt vet:wors
dat is erg strak gemaakt, zie ik het goed als ik zeg dat je een beetje van je blok heb weggehaald onder bij de pijlstok? je heb er zeker nog niet nog een liggen:p
wat ik dan wel jammer vind, zn mooie downpipe, en dan niks gedaan aan de rest:P en bedankt voor je reactie op mijn ascona!
over de as, is aangepast door vorige eigenaar, wat ik kan zien is dat ze hem hebben verlengt, ik denk dat ik die as nog wel overnieuw laat maken, deze is niet 100% in balans dus de auto wou nog wel beetje trillen.
10 januari 2010 om 12:11 #17585849volgens mij wordt het een leuk project je c coupe turbo en welke wordt daily
10 januari 2010 om 12:19 #17585850hey
er zijn ook mensen die een v8 er inbouwen en een v6 de plaats is er wel
ik heb nu al een paar keer gezien dat ze een normaale filterbak er in heben
ik heb zelf al eens een keer een bak gemaakt van alu om de open filter af teschermen van de moter
en met een buis van voor dat die aleen koude lucht kreeg en het verschil is er echt
wand hoe meer koude lucht hoe beter die loopt pakt veel beter op en zo
ik heb wel foto,s voor maar is wel een gewoone c20xe
gr nico10 januari 2010 om 13:46 #17585851origineel gepost door 16v kadett c
heyer zijn ook mensen die een v8 er inbouwen en een v6 de plaats is er wel
ik heb nu al een paar keer gezien dat ze een normaale filterbak er in heben
ik heb zelf al eens een keer een bak gemaakt van alu om de open filter af teschermen van de moter
en met een buis van voor dat die aleen koude lucht kreeg en het verschil is er echt
wand hoe meer koude lucht hoe beter die loopt pakt veel beter op en zo
ik heb wel foto,s voor maar is wel een gewoone c20xe
gr nicobij een c20xe is het belangrijk dat de inlaat koud is door de lucht, maar bij een turbo maakt dat inprinciepe niks uit want: de lucht die bij je inlaat komt, word gekoeld door je intercooler. is je intercooler groot genoeg heb je koude lucht waar jij het over hebt. snaps?
en @ vectratinus, geen van beide word daily!
voor daily heb ik een mitsubischi spacerunner op LPG :p10 januari 2010 om 13:59 #17585852jazeker echt
daarom heeft subaru stikstofinjectie op de interkoeler om dat het niet uitmaakt
en als jij met de turbo van jou in nevelig weer rijd dan rijd hij ook een stuk beter
maar goedvind het tog een mooie kadett en ook een mooie downpipe mooi gemaakt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.