Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett c coupe 74 uit het slop getrokken
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2010 om 09:48 #17602018
origineel gepost door geezer
Vooras is inderdaad anders.Ik heb zelf Alfa 75 klauwen met rekord 2.2 schijven op de dett en dat remt mooi.
Barry (sniksnak) verkoopt op marktplaats 260×24 schijven die je kunt gebruiken in combinatie met kadett gsi klauwen. Plug&Play en remt volgens mij donders.
Zijn gewoon aangepaste bestaande schijven dus niet zelf gemaakt :P
Ik heb die schijven van barry onder mijn city zitten. Ik moet zeggen dat icm gereviseerde kadett gsi klauwen als een gek remt. Moet ook wel want zo’n c20xe geeft behoorlijk wat vaart aan mijn city.
23 maart 2010 om 09:50 #17602019AnoniemLid sinds:
1 January 1970En die GSi klauwen ? is dat voor 14 of 15 inch minimaal ?
23 maart 2010 om 10:15 #17602020Barry zegt dat het op ATS, Smoor etc kan. 13inch dus. Hij rijd op 13inch 3delige ATS/BBS
Ik rij op 3delig HTN met de Alfa klauwen
23 maart 2010 om 10:18 #17602021AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hmm ik zal dit even in mijn achterhoofd houden mocht ik met mijn remmen niet door de RDW keuring heen komen.
23 maart 2010 om 11:11 #17602022is een zeer interessante optie ja, ziet er netjes uit
en zoals ik het commentaar lees remt het ook goedwas even naar zijn advertentie op marktplaats aan het kijken
zie ik daar ook een verbreding van Lexmaul staan :o23 maart 2010 om 11:19 #17602023origineel gepost door JvV
Hmm ik zal dit even in mijn achterhoofd houden mocht ik met mijn remmen niet door de RDW keuring heen komen.hoezo niet door de keuring krijgen??
ze meten remvertraging dus volstaan zelfs 1,2 remmen.maar ze gaan wel advieseren dat je er zwaardere op zet.ze kijken alleen maar hoe je motor er inhangt en of het deugdelijk is bevestigt
co meten remvertraging en kijken of je komplampen laag genoeg staan en kontroleren je chasisnr.en ze luisteen even naar het geluid:vertag:thumbup23 maart 2010 om 13:00 #17602024origineel gepost door geezer
Barry zegt dat het op ATS, Smoor etc kan. 13inch dus. Hij rijd op 13inch 3delige ATS/BBSIk rij op 3delig HTN met de Alfa klauwen
zijn daar nog verdere aanpassingen voor nodig om die alfa klauwen op je kadett te krijgen?
23 maart 2010 om 13:29 #17602025Je naaf iets afdraaien, daar zit een randje aan die in de weg zit.
En mocht je vlakke harten hebben dan heb je spoorverbreders van 10mm nodig en langere wielbouten.
De klauw steekt namelijk ongeveer 8/9mm uit (maat A)
23 maart 2010 om 14:53 #17602026Ik heb 13″ ats classics 7j en dat past gemakkelijk. Klauwen lopen nergens tegen aan en ik heb niks hoeven te veranderen.
25 maart 2010 om 23:41 #17602027
dit zijn de ergste plekjes
zijn hier delen los van te krijgen of wordt het zelf knutselen?26 maart 2010 om 10:24 #17602028Nu is het maar weer de vraag waarom die foto’s het weer niet doen
26 maart 2010 om 10:28 #17602029Plaatwerk :
27 maart 2010 om 22:57 #17602030origineel gepost door coot
dit zijn de ergste plekjes
zijn hier delen los van te krijgen of wordt het zelf knutselen?27 maart 2010 om 23:00 #17602031ziet er niet te best uit…
En rare plek waar die rot daar aan de onderste draagarm, nog niet veel gezien…plaatwerk idd bij artaparts, of ps-autoteile, dr-manta.de enz. zijn er verschillende
Trouwens je foto’s werken niet omdat ze niet eindigen op .jpg
je hebt de verkeerde link gekozen op foto-emmer. Je moet de DIRECT LINK nemen en die dan zelf in IMG tags zetten.28 maart 2010 om 18:01 #17602032origineel gepost door Koendettc
ziet er niet te best uit…
En rare plek waar die rot daar aan de onderste draagarm, nog niet veel gezien…plaatwerk idd bij artaparts, of ps-autoteile, dr-manta.de enz. zijn er verschillende
Trouwens je foto’s werken niet omdat ze niet eindigen op .jpg
je hebt de verkeerde link gekozen op foto-emmer. Je moet de DIRECT LINK nemen en die dan zelf in IMG tags zetten.hoezo rare plek heb het vaak zat gezien daar rot:swear
29 maart 2010 om 10:24 #17602033leek mij toch anders ook een standaard plekje waar roest voorkomt :o
25 april 2013 om 13:18 #17602034Ik zal dit topic nog eens uit het slop trekken.
De oude carroserie is inmiddels overleden, daarvoor is deze in de plaats gekomen.
Bij aankoop waren er al golf randjes ingelast. Echter was er hier en daar nog wat laswerk.
Bakjes a-stijl, kofferbak, schutbord, front, a-stijlen etc….
Het meeste is inmiddels gedaan.Verder is mijn vooras volledig opgeknapt. Volledig met versteviging, nieuwe fuseekogels, lagers en PU bussen. Ook wordt hier de bekende remset van Sniksnak opgebouwd. (Klauwen moeten nog gereviseerd)
Het is de bedoeling dat hier een BMW motor op komt te liggen. Welke precies is nog een vraagteken maar ik heb zo mijn ideeen.Verder is er een 4 punts rolkooi in de maak, die ook al grotendeels klaar is.
Kuipstoelen en gordels heb ik 2e hands kunnen kopen.Volgende stap is het klaar maken van de manta achteras. Het plan is om hier schijven op te bouwen.
Waarschijnlijk overbodig, maar het oog wil ook wat.Ik zal volgende week nog eens wat foto’s knippen
25 april 2013 om 13:27 #17602035Ben erg benieuwd naar het vervolg!
Ik blijf het volgen in ieder geval.29 april 2013 om 09:39 #17602036Paar foto’s van de werkzaamheden
Vooras, alleen nog in gevecht met het uithalen van de oude bussen in de onderste draagarmen maar dat moet met een uurtje werk wel gedaan zijn.
Kooi staat inmiddels in de zwarte verf. Komt achter nog wel een dwarsbuis tussen voor de gordelbevestiging.
Hier de stoelen en gordels.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.