Kadett C: Buitenste raamlikker past niet…

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett C: Buitenste raamlikker past niet…

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Koendettc

Ben al een 2tal dagje af en toe bezig met mn deuren terug samen te krijgen, langs 1 kant (bestuurders) is dit goed gelukt.
      Maar aan de bijrijderskant krijg ik de buitenste raamlikker niet helemaal goed!

in het midden gaat deze niet diep genoeg in de schacht denk ik want ik kan de boord gewoon over de deurrand duwen terwijl deze aan de andere kant stevig vast zit..

Wat doe ik verkeerd of heeft iemand dit probleem ook al eens gehad?
      Ik heb trouwens drie van die kleine clipjes gemonteerd op de binnenste boord (zoals het hoort denk ik?)

alvast bedankt… :!:

RonaldH

Raamlikker?…

Raamrubber??

Koendettc

vensterschachtrubber.
          (de buitenkant van de horizontale rubber die je op foto ziet..)

2000
          Moderator

Zit er geen rotte plek in het randje wat in de binnenkant van de deur zit. Die randen zijn nogal eens verrot

GlennGSI
            Deelnemer

[rquote=1851799&tid=141317&author=2000]Zit er geen rotte plek in het randje wat in de binnenkant van de deur zit. Die randen zijn nogal eens verrot[/rquote]:P pas op met wat je zegt, Die kadett is geheel overgespoten :P :jerry

Koendettc

neen, die deur was nergens rot, hier en daar een klein puntje maar daar kan het probleem niet liggen denk ik. Andere kant was wat meer aangetast en die past wel mooi.
                Heb er een klein beetje ML ingespoten om verder rotten te voorkomen. Morgen maar eventjes de rand met een schroevendraaier oid uitkuisen.

de raamlikker is trouwens nog mooi recht en nergens beschadigd, raadsel.. :sleeping

Koendettc

[rquote=1851812&tid=141317&author=GlennGSI][rquote=1851799&tid=141317&author=2000]Zit er geen rotte plek in het randje wat in de binnenkant van de deur zit. Die randen zijn nogal eens verrot[/rquote]:P pas op met wat je zegt, Die kadett is geheel overgespoten :P :jerry[/rquote]

haha :D

2000
                  Moderator

Er zijn d’r zat die net gespoten zijn die ik nooit zou kopen :sleeping
                    (overigens valt bovenstaande kadett daar niet onder :wors )

GlennGSI
                    Deelnemer

[rquote=1851951&tid=141317&author=2000]Er zijn d’r zat die net gespoten zijn die ik nooit zou kopen :sleeping
                      (overigens valt bovenstaande kadett daar niet onder :wors )[/rquote]

dat is waar :P maar ik had toevallig laatst zijn topic helemaal door gelezen vandaar

Joepp

Ik ben wel benieuwd, heb dat probleem zelf ook aan één kant.. en is niets rot oid.

TonSR

ik zou bij een raamlikker eerder denken aan een ruitenwisser.:D
                          hoe noemen jullie die dan??
                          vindt wel mooi dat soort taal ,,bedoeler verder niets mee hoor,zie de humor er wel van.
                          vgr tonsr.

mayhem

lol raamlikker is gewoon nederlands hoor, of raamsnor

Koendettc

ja, dacht ik ook, zelf gebruik ik dat woord eigenlijk nooit, dacht eerder jullie wel vandaar :D

maar heb daarnet even een sloopdeurtje opengeslepen omdat je zo de raamlikker/raamsnor/vensterschachtrubber (vul vooral zelf verder aan…) netjes uit kan halen,
                              dat is goed gelukt dus ga morgen die even passen…
                              Misschien is er in de rubber die er nu inzit zo’n clipsje achtergebleven waardoor deze niet meer ver genoeg kan dus dat zal morgen wel duidelijk worden hoop ik

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.