Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett C 1 GT/E zoekt (met spoed) EHBO’er(s),
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2012 om 19:41 #17247462
“Eerste Hulp Bij Onderdak & Opbouwen”
Ik ben een (originele) Kadett C1 GT/E, geboren 03-05-1977, ben op zoek naar (o.a.) een warm en droog onderdak.
Mijn huidige eigenaar (sinds 04-11-1989) heeft een groot probleem! Hij heeft mij uit pure liefde benaderd en hem “de zijne” gemaakt. Het idee was om samen met zijn vader mij in originele staat terug te brengen. Helaas mocht dit plan niet uitkomen daar zijn vader op 16-03-1990 kwam te overlijden.
Samen met een goede vriend hebben zij mij met alle liefde “onder handen” genomen en mijn gehele body hersteld en velen vervangende onderdelen verzameld en aangeschaft. Ik weet dat hij en zijn vriend veel tijd, bloed, zweet en tranen in mij hebben gestoken.
Toen kwam er een moment dat het geld op was en de motivatie tot een dieptepunt daalde.
Hij heeft mij netjes, warm, veilige, droog en afgedekt (nu te dure) plek gegeven.
Jaren gingen voorbij, maar nooit zonder dat hij regelmatig mij ontdeed van mijn beschermend gewaad om te zien dat ik er nog was. Werd dan gestreeld en voelde het verlangen van hem om mij te geven waar ik recht op heb. Fijne kilometers maken op landswegen. Nu is hij op het punt aangekomen dat hij niet langer mij onderdak kan verschaffen en denkt afstand te willen/moeten doen van mij, MAAR ik weet dat dit NIET is wat hij wil!
Dat wil u toch ook niet?!Daarom deze oproep;
– Wie heeft er een (betaalbare)droge plek waar ik kan staan?
– Wie heeft er de kennis en de tijd om mij rijdend te krijgen?
– Wie wil mijn eigenaar helpen om tegen een nader af te spreken vergoeding mij te reanimeren tot een snelle zwart gele beauty?
– Ik wil weer een originele Opel Kadett GT/E zijn!!!!!Help mij! Help ons! Of weet jij iemand die ons zou kunnen helpen neem dan kontact op met mij eigenaar en maak hem een gelukkige Opel bestuurder! Hij verdient het!!!!
Zijn gegevens zijn;
– Ronald Muis
– Telefoon overdag 06-12262903 (tot 20.00)
– Telefoon (na 20.00) 06-21875545
– Mail nobel45@gmail.com
– Te AmsterdamMake me rolling (again)!!!!!!!
5 maart 2012 om 20:02 #18004965Peters in Lochem kan je vast wel verder helpen..
5 maart 2012 om 20:16 #18004966@mugenpower wrote:
Peters in Lochem kan je vast wel verder helpen..
Jeetje dat werkt snel! Maar wie is Peters in Lochem??? Ik doe dit voor het eerst op “een forum” dus ben nog redelijk maagd!
5 maart 2012 om 21:11 #18004967Geert is de man die je moet hebben. Hij heeft onlangs een zéér mooie geel-zwarte gt/e gemaakt.
Kijk maar eens op zen site http://www.retrotuning.nl
:thumb5 maart 2012 om 21:14 #18004968Google geeft dit voor Peters in Lochem: http://www.classicopel.net/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Welkom op dit forum btw!
Wij zijn gek op :kewlpics van je bolide! ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.