kadett 18S hokt en stoot bij koude motor

Forumindex Forums Techniek 1,8 liter motoren kadett 18S hokt en stoot bij koude motor

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    peerswarez

dag mannen

mijn kadett 18S 1988 , heeft deze winter een griepje opgelopen wat maar niet weg wil gaan , ik heb filters en boegies en verd kap en kabels al vervangen maar het helpt niet , nu denk ik dat het in de carburateur zit , zo`n half electronic ding van pierburg , met een motortje en een elec/vac regel gedeelte ,bij een koude motor lijkt het of de motor steeds /niet altijd verzuipt of iets degelijks , niet echt prettig , als hij warm is of met redelijk weer is het minder , waar moet ik dit zoeken , ook alle vacuum slangen zijn ok

grz peer

update

ik heb net alles nagekeken , en de regelaar vervangen met een donor ,geen verbetering , toen zag ik opeens de CO schroef en dacht het is na de keuring begonnen , ik heb hem een halve slag dicht gedraait , en eureka volgens mij is het nu over ,de schroef stond 3 slagen open , is dat niet een beetje veel voor zo`n pierburg ,morgen met een koude motor nog eens proberen ,op hoop van zegen

peerswarez

even een aanvulling , de carterontluchting slang en afvoer is schoon gemaakt en afvoer op het spruitstuk heb ik ook schoongemaakt/ doorgeblazen

grz peer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.