Kachelweerstand Opel Movano vervangen

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Kachelweerstand Opel Movano vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Lamain

Hallo allen!

De kachelweerstand van mijn Opel Movano (2006) is kapot.
      Eerst was het vermoeden dat het probleem hem bij het kachelpaneel zat echter heb ik dat vandaag uit kunnen sluiten.

Nu is mijn vraag aan jullie of iemand mij duidelijkheid kan geven over waar de kachelweerstand precies zit.
      Uiteraard is mijn vermoeden achter het dashboard maar kan iemand mij de precieze plek wijzen?

Alvast vriendelijk bedankt!

Opeltje17
      Deelnemer

Zit achter je kachelmotor, als je onder je dashboard kastje doorkijkt, naar het midden van het dashboard zie je hem zitten achter je kachelmotor.

Hij zit erin geklikt soort bajonet sluiting stukje naar links draaien(zit goed vast).

Kijk ook goed naar de stekker die erop zit deze verbranden nog wel is dan heb je een nieuw stukje kabelboom nodig.

Lamain

Beste Opeltje17,

Bedankt voor de snelle reactie!

Heb je hier wellicht ook een foto van?
          Ik kan deze helaas niet op Google vinden.

Opeltje17
          Deelnemer

Dit moet hem wezen: https://www.winparts.nl/koelsysteem-verwarming/kachelweerstand/opel/movano-bestelwagen-f9-bouwjaar-1999-01/c1182-588-14731.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Je moet toch echt effe onder je dashboard kijken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.