kachelradiateur Behr of delphi Astra g

Forumindex Forums Modellen Astra kachelradiateur Behr of delphi Astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256798
    Astragz16se
      Lid sinds:
      22 June 2012

      Hallo,

      Ik heb als het goed is een lekke kachelradiateur. In de weekend wil ik deze vervangen. Ik weet nog niet 100% of het de radiateur is. Maar als het goed is wel. Opel had een modificatie gemaakt voor de elektrische kachelkraan en ik zag dat ik die al erop heb zitten dus daarom ga ik vanuit dat me radiateur vervangen moet worden.
      Ik was bij een automaterialen zaak geweest en zij hebben 2 verschillende radiateurs. eentje van behr en van delphi. ze hebben verschillende afmetingen. Hoe kan ik er nou makkelijk achter komen wat er in mijn auto zit zonder het nu al uit te bouwen. weet iemand dat?? Ik heb de bakje onder mijn radio eruit gehaald en ik zag een sticker van behr.

      #18124195
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Dan lijkt me dat niet zo moeilijk meer als je een sticker ziet zitten met daarop de naam Behr. ;)

        #18124196
        Astragz16se
          Lid sinds:
          22 June 2012

          Jaa ik vraag het voor de zekerheid want de automaterialen zaak moet het bestellen en als ik ga sleutelen wil ik gwn alles hebben zodat ik het weer erop kan monteren.
          Moet ik mijn koelsysteem ook ontluchten als ik alle koelvloeistof eruit laat lopen? en hoe doe ik dat ?

          #18124197
          Baas J.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2008

            ik heb nog zo’n radiateur voor je als je m nodig hebt? Van Behr.

            #18124198
            Astragz16se
              Lid sinds:
              22 June 2012

              Ik had m al besteld en net opgehaald.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.