mij kachel van me Corsa d blijft hangen net voor het midden tot bijna de kou stand als ik aan de knop draai. het is dan net of hij blokkeert. vorige week ook al een keer gehad toen me radio er ff uitgehaald en ff met me vingers zitten rommelen toen deed ie het weer normaal van koud naar warm maar nu lukt dat niet meer. .Wat kan dat zijn ? geen ecc kachel. hoe krijg ik de kachel unit eruit zonder te veel los te halen> :???:
Kachel unit erhalen is niet zo makkelijk… Je kachelradiateur zit erin en dat zit op je koelsysteem can de motor… Hoe heb je de vorige keer je kachel aan de gang geholpen??
de kachel blijf nu tussen de warme en koude stand. ik kan dus de draaiknop allen in het rode vlak bewegen. vorige keer waarschijnlijk op goed geluk iets gedaan en ben vanavond ook ff bezig geweest maar helaas zonder resultaat, . kan je de unit eruit halen zonder dat je die kabels moet los halen van de draaiknoppen dan?
Radio los halen en de kabel vanaf de knop volgen
Ik kan het je zo niet 1 2 3 zeggen.. Ik zal even kijken bjj het online handbook of er iets voor een corsa d staat
hij werkt weer . had me unit gedemonteert was niks geks te zien en toen die kabel gevolgd die loopt daar naar waar de kachelmotor zit, handschoenkast eruit gehaald en vermoed dat er een draad klem heeft gezetten daar tussen het draaipunt .