Kachel regelklep

Forumindex Forums Modellen Astra Kachel regelklep

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    cschurink
    Deelnemer

Beste forumleden,

Een aantal dagen geleden heb ik de MID vervangen van mijn Astra G (Z16SE), hierbij heb ik nogal zitten kloten met het demonteren van de middenconsole, met de bijbehorende kachel-unit.

Nu is het zo dat ik het idee heb dat ik de kachel niet meer op de hoogste/warmste stand kan zetten, de draaiknop kan wel tot de warmste stand gedraaid worden, echter kan hij niet op de koudste stand gezet worden, ongeveer 15% boven de koudste stand, ik heb het idee dat ik de afstelling van de kabel van de unit verpest heb waardoor het draaien van de knop naar de hoogste warmste stand betekent dat het niet op de daadwerkelijk hoogste stand staat.

Heeft er iemand tips hoe dit op te lossen, of wat er eventueel aan de hand kan zijn? (Thermostaat werkt prima, kachel werd eerder gewoon warm en motor word ook warm).

TWA
      Deelnemer

Kan ook zijn dat je de kabels verwisseld hebt. Helaas gewoon weer loshalen en opnieuw beginnen. Voordeel is wel dat je steeds meer behendigheid er in krijgt ;-)

Greetz Emiel

cschurink
        Deelnemer

Ik heb de staalkabels niet losgehaald, ik ben bang dat ik er iets teveel aan getrokken heb. Ik ga vanmiddag alles maar weer eens loshalen en kijken bekijken of er nog wat te redden valt.

Bedankt voor de reactie in ieder geval!

Grt Camilo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.