kachel radiator

Forumindex Forums Modellen Tigra kachel radiator

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    wdb207

Heb net een tigra gekocht voor erbij maar hiervan is de radiator van de kachel lek en moet worden vervangen
      het betreft een tigra a van 1995 1.4eco automaat.
      iemand misschien een idee in hoever ik het dashboard moet verwijderen om erbij te kunnen.

PredatorX

dashboard hoeft er niet af, je kunt ook gewoon in je middenconsole het onderste kapje van je voetverwarming erafhalen, dan de kap die onder de radiator zit, dan onder de motorkap, voor bij het schutbord de slangen losdraaien(wel eerst de kvs eraf laten lopen!), dan kun je onder de middenconsole de radiator aan de achterkant(niet de kant van de motor) naar beneden trekken, en dan opzij en naar achter. let er wel op dat als je de nieuwe radiator monteert de slangen goed om monteert, en de radiator goed in de console drukt.

wdb207

He predator X hartelijk bedankt voor de info ik heb met veel martelen de slangen er al af liggen(niet zoveel ruimte) nu kan ik verder met de inwendige delen en hoop dat alles mooie snel verloopt tot een volgende keer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.