Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Kachel radiateur vervangen …veel werk?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 januari 2013 om 15:21 #18092187
@Ghanz wrote:
waterpomptang :agent
Die gebruik ik tot nu toe altijd maar dat kreng heeft de hondsvervelende gewoonte om vaak van de klem af te knallen dus als er in het tools blaadje een aanbieding staat hoop ik dat er een exemplaar in de toolbox op het werk mag komen.
13 januari 2013 om 17:17 #18092188Das inderdaad een goedkope hans,maar net wat onze import Limburger zegt …soms kun je er verrekte moeilijk bij.
16 januari 2013 om 19:33 #18092189Als de kachel lek is dan kom je er redelijk snel achter.
Voor het zelfde geld zit bij jou ook de afvoer verstopt onder je ruitewissers.
Paravaan of iets dergelijks.
Dan loopt het water ook je auto in en lijkt het of je kachel lekt .17 januari 2013 om 19:16 #18092190Vanavond wat tijd gehad om de calibra tebekijken,dus op de brug gezet,en dat valt niet tegen alleen roest onder de deur bij de dorpel naad.
Kachelradiateur lekt niet,ik zag hem druppelen via de slang van de dynamo koeler,kon zo snel niet zien waar het vandaan komt dus het valt volgens mij wel mee.
Een ander punt is dat sturen een vreselijk geluid maakt,hoop dat het de stuurpomp is dan is dat ook zo weer opgelost.
Gr b17 januari 2013 om 20:31 #18092191dynamo koeler ?
Bij mij liep er een ABS sensor aan bij het linker voorwiel.
Dat krijst als een gek tijdens het sturen.17 januari 2013 om 20:51 #18092192@xr1 wrote:
Vanavond wat tijd gehad om de calibra tebekijken,dus op de brug gezet,en dat valt niet tegen alleen roest onder de deur bij de dorpel naad.
Kachelradiateur lekt niet,ik zag hem druppelen via de slang van de dynamo koeler,kon zo snel niet zien waar het vandaan komt dus het valt volgens mij wel mee.
Een ander punt is dat sturen een vreselijk geluid maakt,hoop dat het de stuurpomp is dan is dat ook zo weer opgelost.
Gr bhmm waarschijnlijk dat flensje aan de bak kant met 2 of 3 slangen er op !
18 januari 2013 om 07:42 #18092193@InjectTheVenom wrote:
@Ghanz wrote:
Die gebruik ik tot nu toe altijd maar dat kreng heeft de hondsvervelende gewoonte om vaak van de klem af te knallen dus als er in het tools blaadje een aanbieding staat hoop ik dat er een exemplaar in de toolbox op het werk mag komen.
proberen altijd met 2 handen te doen
met de ene hand de klem in de tang blijven drukken
andere knijpen, en dan de klem opzij schuiven
zelden dat hij er vantussen knalt king:18 januari 2013 om 11:15 #18092194@InjectTheVenom wrote:
@Ghanz wrote:
altijd ??? toch niet op jouw calibra :hmmz
18 januari 2013 om 18:42 #18092195Nog niet nee maar als je het over Willem met de waterpomptang hebt… :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.