Ik heb een Opel Corsa bjr 1999 type B de kachel en aanjager werkt op alle standen perfect behalve opde stand op de voorruit dan komt er bijna geen lucht uit ook niet met aanjager op stand 4 wie weet raad hoop niet dat ik het dashboard moet verwijderen heb dit nog nooit gedaan dus misschien dat iemand mij dat kan uitleggen hoe ik dat moet doen
Als alle standen van je kachel het gewoon doen, vermoedt ik dat er 1 kabel gebroken is, deze kan volgens mij gewoon vervangen zonder dat je het hele dashboard verwijdert, al zullen er (denk ik) wel delen losgehaald moeten worden, kachelbedieningspaneel en dashboardkastje, dit vraagt om wat handigheid en voorzichtigheid, aangezien kunstof nog wel eens ooit af wil breken…
blokje van de “slider” eraf trekken.. met een kleine platte schroevendraaier het plaatje van de slider eruit wippen daaronder zitten nog 2 schroeven… en de 2 roosters naar beneden drukken daar zitten nog 2 schroeven achter.. wel de roosters en kachelbuizen dicht zetten.. anders als je je schroeven verliest vallen ze onder in de kachelmotor..
dan moet als het goed is heel het spul vrij komen
hier een linkje.. iets naar beneden scrollen bij middenconsole.. http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=36″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Auteur
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.