kachel defect vectra b

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kachel defect vectra b

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237780
    candy
      Lid sinds:
      2 March 2011

      Hallo.

      ik heb een raar geluid bij de kachel / aircopomp.
      Als ik de kachel uitzet dan stopt het geluid ook nu weet ik niet als de airco pomp en de kachel samen zijn of dit apart is.
      kan ik de ze ook bij ebay bestellen of moet ik naar de dealer waar ik niet meer zon vertrouwen in heb.

      #17880122
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Airco pomp zit los op de motor, en zit niet direct in verbinding met de kachel.

        als de airco pomp kapot zou zijn zou ie alleen geluid maken als de AIRCO zelf ingeschakeld is, maar jij bedoeld als je de kachelaanjager aan zet dat ie raar geluid maakt, maar wat voor geluid bedoel je precies??

        Willem

        #17880123
        opelvectra
          Lid sinds:
          29 June 2004

          kijk eens onder de parafaan of het plastic pootje niet tegen de rotor komt

          #17880121
          candy
            Lid sinds:
            2 March 2011

            @wim-v6 wrote:

            Airco pomp zit los op de motor, en zit niet direct in verbinding met de kachel.

            als de airco pomp kapot zou zijn zou ie alleen geluid maken als de AIRCO zelf ingeschakeld is, maar jij bedoeld als je de kachelaanjager aan zet dat ie raar geluid maakt, maar wat voor geluid bedoel je precies??

            Willem

            Een soort bromment geluid en heel luidt
            Het geluid komt van onder de luchtfilter / polie vandaan en lopen ook de buizen van het airco systeem naar toe.

            Heb namelijk een digitale aanduiding en niet van die draai knoppen.

            #17880124
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              ECC of handbediend maakt voor het geluid opzich niet uit, maar het lagertje van de kachelmotor gaar, andfer motortje erin plaatsen is dan de oplossing.

              Willem

              #17880125
              candy
                Lid sinds:
                2 March 2011

                @wim-v6 wrote:

                ECC of handbediend maakt voor het geluid opzich niet uit, maar het lagertje van de kachelmotor gaar, andfer motortje erin plaatsen is dan de oplossing.

                Willem

                wat is een andfer motor en waar kan ik het beste zoeken om zo’n ding te vinden.

                #17880126
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Sloperijen en zoeken naar een Kachelmotor of Verwarmings aanjager als ook wel word genoemd

                  Kijk eens op onderdelen lijn of E-bay oid.

                  Willem

                  #17880127
                  svdk20
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 August 2009
                    #17880128
                    opelvectra
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      mijne heb ik vervangen ,kwam van een sloper af voor 5 euros

                      #17880129
                      candy
                        Lid sinds:
                        2 March 2011

                        :shock: terwijl de dealer mij €250,- ex btw rekent zonder in te bouwen met inbouw €500,- incl
                        ik zal eens naar een vak garage gaan.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.