Hallo.
Effe voorstellen. Mijn naam is Mark en ben bezig om een 2.2 uit een omega bouwjaar 2002 in een oldtimer te leggen. Ik heb alles er kompleet bij zitten. Dus komplete kabelboom zelf van verlichting enzo. Nu heb ik wel de kabelboom uitgedund. Zoals Abs, elektrische ramen,airco enzovoort verwijderd. Alleen nu heb ik dus 1 kabeltje over van de leesring,rood/bruin, en ik weet niet meer waar deze mee verbonden zat.(dom dom) Ik heb een vermoeden dat daardoor de motor niet wil starten. Hij vonkt wel alleen de injectoren geven geen benzine? Benzine pomp doet het wel. Ik heb wel een boek van dit model alleen daar staat dus niet het komplete elektrische schema in en op internet kan ik het ook niet vinden? Weet toevallig iemand hier waar dat rood/bruine kabeltje mee verbonden zat of is er iemand die toevallig zo’n auto heeft en dit kabeltje kan volgen waar het naartoe gaat? Op het dashboard brand wel het lampje met het autootje en bacon? Of zou het kunnen zijn dat de sleutel opnieuw moet worden ingelezen?
Alvast bedankt. Mark.