Kabelset aansluiten Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Kabelset aansluiten Astra J

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Floepie
    Deelnemer

Beste,

Ik heb vandaag mijn trekhaak gemonteerd maar nu kom ik er achter dat de kabelboom die er bij zit niet helemaal in orde is (tweedehandse aankoop).

Nu ben ik aan het kijken op het internet en lees ik veel verschillende verhalen dat je kabels naar een zekeringenkast moet trekken en kabels naar een obd stekker en weet ik veel wat allemaal ??

Maar ik lees ook weer dat er sets zijn die je zo op de printplaat bij je linker achterlicht kan inpluggen ??

Is er iemand die hier meer verstand van heb en mij een handje kan helpen ?

Ik ben kwa electronica best wel een leek op dat gebied…

Greetz Floepie.

Schipper1
      Deelnemer

Heb dit lang gelegen gedaan met een set van ECS. Als je deze opzoekt op internet zie je vaak ook de gebruiksaanwijzing. Kabels voor geschakeld en constantplus moesten naar de accu.

Floepie
        Deelnemer

Oke oke dus er zijn geen setjes die je enkel bij je achterlicht in de unit klikt ?

Schipper1
          Deelnemer

Niet dat ik weet. Een oude Kadett kon je bij de achterlichten aansluiten nog. De Grandland X die ik had was wel voorbereid bij de achterzijde.

Ik bestelde altijd bij Rameder, daar kan je gelijk de instructie zien. Is prima zelf te doen. Ik hoefde deze bij de Astra J ook niet in te leren bij de dealer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.