kabels aanleggen voor een bas kist

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie kabels aanleggen voor een bas kist

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    jancootje

hallo ieder die dit leest.

nu heb ik vandaag kabels gekocht voor een sub achter in de auto.
      nu weet ik dat ik bij de accu moet beginnen en dan de audio kabels bij de radio weg moet gaan hallen.
      maar nu heb ik een vraag.

hoe krijg ik de kabels van voor naar achter en dan het liefst alles weg gewerkt.
      ik weet dat ik langs de zijkanten moet maar heb geen vlouw idee hoe ik de zijkanten moet open maken en waar ik dan verder langs moet.

kunnen jullie mij hier bij helpen en als het kan misschien een aantal foto’s.
      een goede beschrijving zou ook voldoende moeten zijn :)

alvast bedankt.

het gaat hier om een astra g 1999 coupe

turbosix
      Deelnemer

Ik heb dit al vele malen gedaan, vooral bij Opeltjes (o.a. 3x astra G) maar om alles zo te verwoorden is moeilijk.
        Er is een doorvoer achter het blok die bijna niet te zien is om de kabel van het motorcompartiment naar binnen te krijgen maar daar heb ik geen foto’s van.
        (al hoor ik vaker dat bij sommige mensen die doorvoer niet zit)
        meeste interieurpanelen zitten vast geklikt en met torx vast, moet een beetje met beleid en op gevoel.

Waar woon je ergens in het hoge noorden? misschien kan ik of een ander lid je even op weg helpen. (evt. via PM)

Martijn17

– Stroomkabel van de + op de accu naar achteren, interieurpanelen losmaken
          – RCA (tulpkabels) van je radio naar de versterker (vergeet de remote niet)
          – De min van de versterker verbinden met het frame van je auto.
          – De +kabel aan de linkse kant (dichst bij de accu
          – En de tulpkabels aan de rechtse kant
          niet alle kabels aan een kant legge dan kan tie gaan zoemen/storen

jancootje

wegens problemen ga ik morgen aan de slag ik laat jullie even weten hoe het gegaan is en wat ik allemaal ben tegen gekomen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.