kabelboomtje centrale vergrendeling,draad breuk.vectra b.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum kabelboomtje centrale vergrendeling,draad breuk.vectra b.

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265990
    ton_koene
      Lid sinds:
      22 March 2012

      Hallo forumleden,

      In mijn VECTRA B 1999 deed mijn motor van centale vergrendeling links achter niet.Bij onze Goeroe Wim een ander motertje gehaald. erin gezet deed ook niets.
      Ben vandaag veder wezen zoeken en had draadbreuk inhet rubber tussen deur en chassie.dacht gaat dat stukkie kebelboom halen bij v d kooy naaldwijk,en die rekende voor dat stukkie 160,00 euro en dan de btw er nog bij.denk dak zelf met hulp vriend 1 nieuw draadje trek en solderen.

      ton Opel vectra 1999 .Honserlersdijk.

      #18235115
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Kom m anders bij mij halen Ton, kan je heel het boompje overzetten.

        Willem

        Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk

        #18235116
        ton_koene
          Lid sinds:
          22 March 2012

          Hi WIM,bedankt voor aanbod maar heb het eruigehaald de kabel boom en
          gesoldeerd ,krimpkousie er over heen en is gelukt zit er al weer in en het werkt.
          Alleen 2 goede motortjes over.
          maar bedankt voor aanbod Wim.Zat nog stukkie draad bij het stekkertje dus lukte prima

          #18235117
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            mooi

            #18235118
            Stefan662
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 August 2012

              Hallo Ton_koene.

              Las dat jij nog twee motortjes van de centrale vergrendeling Opel Vectra B hebt ?
              Merk dat mijn deur motortje bestuurders kant opeens wat problemen geeft.
              Als ik met de ab de auto op slot doe, gaat alles op slot, maar soms springt het slot aan de bestuurders kant dan spontaan weer open.
              En soms als ik met de ab de auto van slot wil halen, gaat alles open, maar dan vertikt de bestuurders deur van slot te gaan, en moet ik een paar keer de hele handel op slot doen en van slot halen, om de deur open te krijgen.
              Misschien het motortje dat de geest gaat geven.
              Mocht je een motortje over hebben, wil ik er wel een van je over nemen.

              Groet,
              Stefan

              #18235119
              wpee
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 October 2004

                Dag,
                Ik kick deze even omhoog. Onze vectra B 1999 heeft link achter geen reactie meer met de centrale vergrendeling. Even panelen verwijdert, maar slecht bereikbaar dus. Mijn vraag is Hoe kan ik het motortoertocht even gemakkelijk testen met een 12v voeding.
                Moet het slot er dan uit en welke pinnen moet ik gebruiken?
                Ik wil ook nog kabelbreuk bij scharnier testen, zit daar binnen ook nog ergens een stekker? Achter de rubber mksschien? Dan weet ik weet ik wat ik kan tegen komen of wat ik moet meten.

                De howto is overigens niet bereikbaar, directe link iemand?

                #18235120
                wpee
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 October 2004

                  Draadbreuk bij stekker bij deurscharnier

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.