KABELBOOM Verbrandt

Forumindex Forums Modellen Tigra KABELBOOM Verbrandt

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    sello

Hoi Allemaal,

Ondanks heb ik van de week mijn kabelboom van de motor verbrandt.. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe kabelboom.. De auto is een luxe uitvoering en heeft vele verschillende opties.. O.a. 2x airbag en airco..

Ben nu op zoek naar een kabelboom.. Maar wat voor eentje moet ik hebben ? Past elke kabelboom ? Waar moet ik op letten ? Hebben jullie tips ?

mayhem
      Deelnemer

je motorkabelboom is gescheiden van je autokabelboom.

Counterstrike

dus je hele kabelboom is verbrand?

sello

Niet de hele kabelboom, maar slechts 1 kabel… De rest is een beetje gesmolten.. Maar uit voorzorg moet ik de gehele kabelboom gaan vernieuwen, want anders bestaat de kans dat het probleem zich herhaalt..

wim-v6
            Deelnemer

kabelboom op sloperij zoeken.

Motorboom kan je ook van een corsa-B 1.4 16V of 1.6 16V pakken (behalve C16XE welke herkenbaar is aan zijn luchtmassameter)

willem

BlackVec
              Deelnemer

Ha das toevallig gister ook een tigra met gesmolten kabelboom opgehaald…
                Bij mij is vanaf de zekeringkast naar onder de motorkap een stuk gesmolten,
                lastiig te vervangen dat stuk onder het dash dus moet ff kijken wat ik ermee doe :)

miraltje
                Deelnemer

motorboom kost bij de dealer 600 euri nieuw snowfake aka deacon heeft dit ook gehad na kortsluiting door de afgekoppelde “stofzuiger”ga er vanuit dat het exclusief montage was daar het een:fy1klus is

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.