Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › kabelboom vectra B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 mei 2013 om 18:47 #17258127
wie kan mij vertellen of er verschil is in kabelboom van vectra 1.8i MET airco en climat-control en dezelfde vectra maar dan zonder??
27 mei 2013 om 19:09 #18147310Welkom op t forum. Stel je even voor, altijd wat persoonlijker.
Om antwoord op je vraag te geven:
Japs. De stekker die de motor ruimte is gaat heeft meer pinnen en is rond ipv plat. Rest is alles t zelfde. Toevallig gister de mijne omgelegd. Heb zelf een 2 liter en heb de kabelboom van een V6 er in liggen. Je zal dus alleen zelf de stekkerplug om moeten zetten, en t is aardig wat werk daar je hele dash kabelboom, zekeringenkast en dus de motorruimte in moet worden gedoken.
Foto’s kan je zien onder mijn post: zie post onder TWA
Greetz Emiel
27 mei 2013 om 19:30 #18147311Hallo Emiel , ik heb me inmiddels voorgesteld , is idd wat persoonlijkler.
om ff op mijn vraag terug te komen ,ik bedoel de kabelboom die van de computer die rechts onder de parrafan zit via het schutbord naar de linkerkant loopt.
bij de centrale stekker zijn de verbindingspinnen anders.
als ik gas geef begint hij te stotteren ( niet als ik rustig rij ) en mijn motormanagementlampje gaat niet meer aan als ik m op contact zet.
zou dat door die kabelboom kunnen kom,en ??greetsssss
herman27 mei 2013 om 20:01 #18147312Aha! Sorry verkeerde boom. Let wel: er zijn 2 type 1.8 motoren. Weet niet zeker of die t zelfde lopen. Normaal gezien, met mijn ervaring tussen de 2 liter en V6 boom, is de stekker alleen anders omdat de airco aansturing en voeding er bij komt. Maar de airco bedrading zit in de boom die in de eerder gemelde post staat.
De problemen: kan aan je gasklephuis liggen Als het goed is heb je elektronisch geregelde gaskabel. Kan ook wat anders zijn. Dat je lampje niet brand kan of het lampje zijn ( stuk ) of de garage/persoon die em verkocht heeft aan je heeft je lampje er uit gehaald.
Zowiezo doe je er altijd wel verstandig aan zo’n auto eerst uit te laten lezen, daaruit kan je veeeeel meer halen dan dat je nu weet. Uitlezen via dealer of vraag even rond wie er in de buurt met zijn of haar opcom de auto wilt uitlezen
Greetz Emiel
28 mei 2013 om 20:10 #18147313Er zijn 3 1.8 motoren, alle 3 met andere kabelbomen.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.