Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Kabelboom V6
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 maart 2011 om 11:56 #17233535
hoi iedereen
ik ben helemaal ten einde raad :mad:
heb een calibra V6 in me tuin staan staat nu al ongv 15jaar stil:o en heb deze maar laats van iemand over genomen
wat nu het probleem is dat de auto een klein binnen brandje heeft gehad:(
nu ben ik begonnen met de binnenkant schoon maken en al aardig opgeschoten
nu heb ik een 2e calibra staan en heb dus de helft in me v6 gezet:cool:
maar me andere is een 2ltr 8v
nu dag ik van ja. en nu ik kabelboom uit die andere geknipt dus uit mijn 2litr calibra
en wou deze dus in mijn v6 monteren was al aardig opweg met het aansluiten van de kabels had nog 3kabeltjes over en dag laat ik de hoofdzekering er eens inzetten dat wou is dus doen maar te vergeefs pats zekering over
erna de kabelboom van de v6 los gemaakt van de 2ltr ik weer geprobeert weer gesprongen nu zijn dus alle kabels los en springt hij nog het gaat om de zekering in de groene zekeringhouder onder de motorkap zou iemand mij kunnen vertellen waar die van is?? :hmmz
ik heb ook de de computer afgekopelt daar ligt het dus ook niet aanmaar wat ik dus eigenlijk nu wil doen is de complete kabelboom van een v6 aanschaffen weet meschien iemand waar ik die kan vinden??
liefst 2e hands want nieuw lijkt me on betaalbaar of iemand die een goeie oplossing heeft
tevens heb ik nog een calibra rood van kleur 2litr 8v voor onderdelen beschikbaar dus als iemand wat zoekt;) blok heeft 165000 gelopen heb hem uit elkaar gehaald omdat de boddy ROT is
alvast bedankt
gr.kevin
1 maart 2011 om 12:30 #17826975welke kabelboom probeer je nu over te zetten dan? De motorkabelboom of de kabelboom van het interieur enzo?
1 maart 2011 om 13:03 #17826976ik heb nog een een comlete kabelboom liggen voor het interieur e.d. (alles behalve motor)
zit alleen 1 maar aan, je mag hem zelf eruit komen halen en anders komt er uurloon bij :Pals je verder dingen zoekt moet je het maar laten weten. heb nog erg veel liggen
1 maart 2011 om 13:12 #17826977motor kabel boom is goed ben de kabels om aan het zetten van verlichting schakelaars etzz motor manegmantboom is nog in orde
en voor drakos wat vraag je voor de boom?? en wat reken jij in uurloon en hoelang ben je bezig dan
ik had hem hier vrij snel eruit -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.