kabelboom SEH …

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) kabelboom SEH …

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Poolnoordgsi

hier een SEH uit duitsland opgehaalt voor bananendozen geld …
      Hebt ding zelf horen lopen maar nu heb ik hem opgehaalt en mis een stukje kabelboom …

Het gaat ok het stuk vanaf de laatste injector gezien vanaf distri zeide , dit is een rechthoekige stekker met de volgende draden :

Groen blauw/bruin rood/brauw bruin/blauw (dit is bovenkant stekker)
      Rood wit/zwart bruin/geel bruins blauw bruin/rood (dit is onderkant stekker)

De gever van de bobine heb ik ook nog nie en de plus voor ecu ook niet.
      Weet ook nie of dr op een seh een brandstof relais zit ?
      Had ik op mn NE motor wel deze zat bij de ecu maar die kan ik bij seh kabelboom niet vinden.
      Vermoed dat deze dus nog ”’rondspookt” in het missende stukje kabelboom.:P
      Alle info welkom !!!!!!!

Fotos van de kabelboom ook goed !
      Zodat ik een beetje weet hoe of wat.

Mvg maikel

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

mijn seh had wel een brandstof relais! dus neem aan die van jou ook. elke 2.0 van opel toch?

mijn brandstof relais zat niet bij de ecu in maar onder de kap rechts van de moter.

wat betreft de kleuren zou ik niet weten.

Poolnoordgsi

oke denk ook dat die aan dat stukke kabelboom hoort ma dat ga ik wel pas maken om weer helemaal terug terijden na het adress waar het blok wegkomt is ook zowat :)

thanks voor de info !

Trouwens is een bobine van een NE en SEH hetzelfde ,luchtmassa meter ook gewoon uitwisselbaar of ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.