Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Kabel stoel verstelling gebroken VECTRA C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2009 om 13:40 #17212859
Wil ik vandaag mijn bijrijders stoel naar voren zetten breekt de kabel door midden:swear.
Ik wist niet eens dat daar een kabel zat maar na 3 x trekken aan de stoel verstel hendel (hoe noem je het anders) en er achter kwam dat er echt helemaal geen weerstand kwam en de stoel voor geen mogelijkheid naar voor en/of naar achter ging, ben ik een beetje gaan voelen onder de stoel daar lag een kabeltje en die was heel netjes in 2e gebroken..
Beetje jammer..
Iemand enig idee hoe dit te fixen of is het gewoon het makkelijkst om naar de VOD te rijden????
8 oktober 2009 om 15:30 #17533907dit zal toch niet zo heel moeilijk moeten zijn:hmmz
gewoon effe goed onder je stoel kijken hoe alles zit:thumbup8 oktober 2009 om 15:38 #17533908Naar de VOD rijden is altijd het makkelijkst . . . kwestie van je portemonee open trekken . . . :sleeping
De vraag is of je dat wil.
Die kabel repareren lijkt me niet zo moeilijk.
Neem er even op je gemak de tijd voor, haal de stoel er even uit (meestal niet zoveel werk).
Aan de stoel zit vast een stekker die je los kan trekken en dan de kabeltjes opnieuw vast solderen.
Netjes krimpkousje er overheen en klaar . . . moeilijk zal het niet zijn, kleurtje op kleurtje.8 oktober 2009 om 15:59 #17533909Zal het niet gewoon een mechanische kabel wezen , Bas??
8 oktober 2009 om 16:05 #17533910:sleeping
Dacht dattie bedoelde dat tie electrische stoelen had :sleeping:sleeping:sleeping
Ben nog niet zo thuis in de opties van de C’tjes8 oktober 2009 om 16:05 #17533911origineel gepost door speaker
Zal het niet gewoon een mechanische kabel wezen , Bas??Ik weet het wel zeker:);)
Als je de stoel eventueel wilt demonteren, altijd de accu-klem even er af halen, dit i.v.m de stoelairbag!
Groetjes, Joche
8 oktober 2009 om 17:56 #17533912origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door speaker
Zal het niet gewoon een mechanische kabel wezen , Bas??Ik weet het wel zeker:);)
Als je de stoel eventueel wilt demonteren, altijd de accu-klem even er af halen, dit i.v.m de stoelairbag!
Groetjes, Joche
das een goeie jah!
het zal je maar mis gaan:D
(ps: hoe bevalt de insignia trouwens:thumbup)
9 oktober 2009 om 15:31 #17533913Als je de stoel eventueel wilt demonteren, altijd de accu-klem even er af halen, dit i.v.m de stoelairbag!
Groetjes, Joche
Dat is echt een hele goeie!!!!
daar had ik dus zelf nog niet over na gedacht.
Weet iemand of je die mechanische kabel op een bepaalde manier vast zit of ben ik echt de 1e die dat ding kapot heeft gekregen:angel..Alvast bedankt IIG
21 oktober 2009 om 19:18 #17533914Ben vandaag de hele avond bezig geweest met de stoel.
Nou wil ik de hele stoel los halen maar krijg hem er niet uit TIPS?????
21 oktober 2009 om 20:50 #17533915origineel gepost door jaimey
Ben vandaag de hele avond bezig geweest met de stoel.Nou wil ik de hele stoel los halen maar krijg hem er niet uit TIPS?????
Hallo,
Accupool losmaken, i.v.m. airbag.
Torxschroef van de gordel verwijderen.
Twee Torxschroeven aan achterkant/bodem van de stoel
verwijderen.Stekker onder de stoel losmaken.
Hoofdsteun verwijderen.
Stoel zo klein mogelijk maken.
Stoel aan achterkant optillen en dan de stoel wat naar achteren bewegen, daarna de voorkant wat optillen, dan is hij los.
Groetjes, Joche
28 oktober 2009 om 09:50 #17533916origineel gepost door Opel4all
Hallo,
Accupool losmaken, i.v.m. airbag.
Torxschroef van de gordel verwijderen.
Twee Torxschroeven aan achterkant/bodem van de stoel
verwijderen.Stekker onder de stoel losmaken.
Hoofdsteun verwijderen.
Stoel zo klein mogelijk maken.
Stoel aan achterkant optillen en dan de stoel wat naar achteren bewegen, daarna de voorkant wat optillen, dan is hij los.
Groetjes, Joche
Super bedankt ga het morgen gelijk proberen:thumbup
28 oktober 2009 om 12:35 #17533917origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door speaker
Groetjes, Joche
Gordelspanner niet vergeten;)
13 mei 2010 om 18:03 #17533918Hoi Jaimy.. je hebt u2u !!:D
13 mei 2010 om 19:56 #17533919origineel gepost door erik__blue spirit
Hoi Jaimy.. je hebt u2u !!:DU2U terug:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.