Ik heb een vectra B2 en kon ook niets vinden dus heb terhoogte van me dashboordkastje een gat door me schutbord geboord.. Weet niet of je er wat aan heb??
Hallo erve156, misschien een beetje laat maar als in het verlengde van je accu kijkt (beetje naar boven) zit er een zwarte dop, daar kun je de kabel doorheen voeren.
Als je hem al geinstalleerd hebt beschouw het antwoord dan maar als niet geschreven, maar dan heb ik wel een vraag, waar heb je de massa vandaan in de kofferruimte? Van de gordel van de 3de zitrij krijg ik geen massa.
Ik heb mijn massa uit me ruimte waar ook me reservewiel ligt.
Heb onderin een gat geboord daar een moer bout verbinding gemaakt en goed kaal schuren. . Heb ook een rubberringetje aan de onderkant gedaan zodat er geen vocht naar binnen kan komen.
Hangen 2 versterkers aan zonder problemen dus massa genoeg.
He Martijn, bedankt voor de tip maar mijn reservewiel hangt onder de auto. Ik bedenk me nu wel dat het wiel met een grote bout vastzit aan de binnenkant aan de carrosserie, misschien op die manier. thanx :thumb
He Martijn. Ik kom even terug op het aansluiten van….
Heb de massa in de zijruimte bij het achterlicht(wel aan de carroserie) vandaan geplukt.
Bedankt :thumb
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.