Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Kabel door gebrand..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 april 2012 om 08:09 #17794799
@astraTD wrote:
Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown
Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij.
Wel 200,- armer :swearToch bedankt allemaal om mee te denken.
fijne garage, vraag me af wat ze gedaan hebben
en of ze wel genoeg hun best gedaan hebben
als je de stroomschema’s er bij opzoekt moeten ze het toch kunnen vinden?ik denk dat de doorgefikte kabel normaal aan het relais zit
en dat ze constante plus vanaf de radio hebben gepakt
dat geknip in je bedrading had ik ook wel verwachtdit motiveert me nog meer om nooit meer naar een garage te gaan :D
22 april 2012 om 08:56 #17794800@trashmetal wrote:
@astraTD wrote:
Auto sinds vandaag weer terug! probleem is niet opgelost :thumbdown
Ik steek er verder geen centen meer in, dus ik laat het hierbij.
Wel 200,- armer :swearToch bedankt allemaal om mee te denken.
fijne garage, vraag me af wat ze gedaan hebben
en of ze wel genoeg hun best gedaan hebben
als je de stroomschema’s er bij opzoekt moeten ze het toch kunnen vinden?ik denk dat de doorgefikte kabel normaal aan het relais zit
en dat ze constante plus vanaf de radio hebben gepakt
dat geknip in je bedrading had ik ook wel verwachtdit motiveert me nog meer om nooit meer naar een garage te gaan :D
In elk geval naar een ANDERE garage gaan :argue
Rik :)
22 april 2012 om 11:43 #17794801Rode kabel zorgt er normaal voor, dat die maar 4sec voorgloeit en nu dat die kabel geen functie meer heeft blijft de auto van zelf voorgloeien zodra die op contact staat en met lopende motor.
Maar hoe dit heeft kunnen gebeuren zijn ze niet achter gekomen.Maar goed ik haal zelf deze week de kabelboom eens los en kijken of er verdere schade is aan de kabelboom, dit heeft de garage niet gedaan :hmmz
22 april 2012 om 12:05 #17794802ik ga er van uit, dat de garage alleen maar geld heeft gevangen en voor de rest er niks mee gedaan heeft, gewoon diep triest als een probleem niet opgelost wordt, er dan zoveel geld ervoor te vragen, maar dat zijn garage’s uurloon val je zowie zo al van achterover.
wel verstandig om toch die kabelboom open te maken, ik kan het weten met de vectra, heb het zelf gehad, het geeft geen fijn gevoel als die bekabeling blank ligt, en je weet niet of omringende kabels schade hebben opgelopen, bij mij waren de kabels helemaal aan elkaar gesmolten , als gevolg dat er in ene keer rook onder het dashboard weg kwam, gelukkig optijd bij geweest
22 april 2012 om 13:30 #17794803@Andreas.Berger wrote:
ik ga er van uit, dat de garage alleen maar geld heeft gevangen en voor de rest er niks mee gedaan heeft, gewoon diep triest als een probleem niet opgelost wordt, er dan zoveel geld ervoor te vragen, maar dat zijn garage’s uurloon val je zowie zo al van achterover.
wel verstandig om toch die kabelboom open te maken, ik kan het weten met de vectra, heb het zelf gehad, het geeft geen fijn gevoel als die bekabeling blank ligt, en je weet niet of omringende kabels schade hebben opgelopen, bij mij waren de kabels helemaal aan elkaar gesmolten , als gevolg dat er in ene keer rook onder het dashboard weg kwam, gelukkig optijd bij geweest
Ja klopt dat zei je me vanmorgen al, maar toch klote dat zoiets bij meerdere auto’s kan voorkomen.
Garage is gewoon triest aan ene kant om dan toch zoveel te vragen, merjeh zoals je zei uurloon is volgens mij al tussen de 40,- 60,- per uur.
22 april 2012 om 13:37 #1779480460 euro is al standaard, dat is al een geldige reden om voor mij weg te blijven bij de garage, gelukkig kan ik veel zelf, dat maakt het al een heel stuk goedkoper, en als ik iets niet weet heb ik nog altijd een mond om te vragen, ben er opzich goed uit gekomen met de vectra, maar als ik jou was zou ik ook even kijken hoe je kabelboom bij je achterklep is, want dat is namelijk een knikpunt van alle station’s
22 april 2012 om 13:41 #17794805@Andreas.Berger wrote:
60 euro is al standaard, dat is al een geldige reden om voor mij weg te blijven bij de garage, gelukkig kan ik veel zelf, dat maakt het al een heel stuk goedkoper, en als ik iets niet weet heb ik nog altijd een mond om te vragen, ben er opzich goed uit gekomen met de vectra, maar als ik jou was zou ik ook even kijken hoe je kabelboom bij je achterklep is, want dat is namelijk een knikpunt van alle station’s
Ja klopt.
Kabelboom achterklep is opgelost, week of 4 geleden ging de achteruit verwarming niet meer was de kabel tussen auto en achterklep door.
Maar goed deze week haal ik de kabelboom eens uit elkaar of er toch geen verdere schades zijn.
29 april 2012 om 07:17 #17794806en heb je de kabelboom nog uit elkaar gehaald
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.