Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › kaartupdate 2017 Navi 950
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 augustus 2016 om 10:23 #17277703
Ik heb het in een ander topic ook al aangehaald maar helaas geen reacties. Vandaar een apart topic over de nieuwe 2017update van 179 euro voor de nav 950.
Heb bij een dealer gekeken en vergeleken, Opel gebeld en me suf gezocht op internet, maar kan nergens controleren dat ik met deze nieuwe kaart update in mijn Mokka (software was al iets eerder aangepast door dealer) ook maar 1 nieuwe weg kan vinden t.o.v. de oude kaart.
Bijvoorbeeld :hier in Tilburg en omgeving zijn er de afgelopen 3 jaar diverse echt heel grote aanpassingen in het wegennet opgeleverd die er niet op staan.
Als ik de USB opnieuw in de Mokka plaats dan krijg ik de melding dat er geen bestanden zijn gevonden wat zou bevestigen dat de update gelukt is, en ook bij het updaten vorige week leek alles te lukken in ongeveer een dik uur. Hij startte gewoon geheel opnieuw op en ik moest wat dingen opnieuw instellen.
Wie o wie kan aub de moeite nemen om aan te geven welk punt, straat,afslag etc. er ergens in Nederland is aangepast wat echt niet op de oude kaart was te zien. Op de site van Here is er een interactieve kaart waar alles perfect op lijkt te staan maar daar staat expliciet vermeld dat je er geen rechten aan mag ontlenen.
Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties :thumb
22 augustus 2016 om 14:40 #18324906Heb sinds kort ook een update laten doen, 2 weken geleden. Op mijn vorige versie stond bijvoorbeeld niet de Sluiskiltunnel. Die staat er nu wel op.
23 augustus 2016 om 16:30 #18324908@Wilko wrote:
Heb sinds kort ook een update laten doen, 2 weken geleden. Op mijn vorige versie stond bijvoorbeeld niet de Sluiskiltunnel. Die staat er nu wel op.
Helemaal top Wilko, super bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit even te melden !! :wors :wors
Heb nog even opgezocht dat deze tunnel pas begin 2015 is opgeleverd en ik kan hem inderdaad vinden op mijn nav, dus nu is het duidelijk dat het echt gelukt is.
Ze noemen het dus kaartupdate 2017 maar ik denk dat 2015 iets eerlijker was geweest.
Dat zal ongetwijfeld niets met Here te maken hebben want die houden de kaarten echt wel actueel, alleen Opel zal er wel weer een hele poos voor nodig hebben gehad om dit om te zetten naar de nav 950 software.Blijft natuurlijk meer dan idioot dat je er 179 euro voor mag betalen :thumbdown
23 augustus 2016 om 17:00 #18324909Kaart update bij mijn Volvo V60 (Jaarlijks en gratis). Staat zelfs al een weg op die ze momenteel nog aan het bouwen zijn (ring rond Brecht). Daar zouden ze bij Opel nog iets van kunnen leren ipv 179€ te vragen voor kaarten die nog niet kloppen.
23 augustus 2016 om 17:19 #18324907@Opel_Bjorn wrote:
Kaart update bij mijn Volvo V60 (Jaarlijks en gratis). Staat zelfs al een weg op die ze momenteel nog aan het bouwen zijn (ring rond Brecht). Daar zouden ze bij Opel nog iets van kunnen leren ipv 179€ te vragen voor kaarten die nog niet kloppen.
tsja maar wij zijn hier Opel vrienden en ik ben niet zo’n fan van de Volvo
25 augustus 2016 om 19:54 #18324910@Opel_Bjorn wrote:
Kaart update bij mijn Volvo V60 (Jaarlijks en gratis). Staat zelfs al een weg op die ze momenteel nog aan het bouwen zijn (ring rond Brecht). Daar zouden ze bij Opel nog iets van kunnen leren ipv 179€ te vragen voor kaarten die nog niet kloppen.
Je zit op het verkeerde forum…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.