Jumpstarter Carpoint 900 Hoe lang opladen bij eerste gebruik

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Jumpstarter Carpoint 900 Hoe lang opladen bij eerste gebruik

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268306
    btjansen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2013

      Ik heb een jumpstarter gekocht. Maar hoe lang moet je zon ding opladen alvorens eerste gebruik. Staat niet echt in de handleiding.
      Enige wat er in staat is dat wanneer beide groene ledjes branden de accu vol is.

      http://www.winparts.nl/auto-onderhoud/gereedschap/startkabels-en-startbooster/c887/jumpstarter-900amp-0177715-carpoint/p306156.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18255025
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        even iets anders.
        kan aan mij liggen, maar ik vind de kabels aan de klemmen toch wel erg dun.
        hoe lang zijn die dingen?

        als ze de lengte hebben van een set startkabels, ga je nooit genoeg energie door je kabels kunnen trekken.

        #18255026
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ik laad mijn jumpstarter altijd een ruime dag op, zodra ik hem goed gebruikt heb.
          Opladen gaat ook maar met een laag amperage met zo’n adaptertje.

          #18255027
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Ik heb zon ding gehad, waardeloos apparaat. 2 keer kunnen gebruiken, de rest van de tijd kon ik beter de auto aanduwen want hij trok het niet.

            ik heb nu een Mini booster van Aqtron….
            Zon klein dingetje, maar zelfs een zware diesel krijg je er mee aan de gang

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.