Forumindex › Forums › Modellen › Astra › jullie mening over mijn verlichting (poll) MAG OP SLOT!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 januari 2013 om 11:08 #18086898
@petrolhead wrote:
Runninglights / Uslight module is een module wat ervoor zorgt dat je knipperlichten continue branden en bij het knipperlicht gewoon gaan knipperen.
maakt de auto heel stuk breder, en het staat gewoon heel subtiel en classy vind ik zelf.
https://vimeo.com/14587833″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb ze gekocht in een module, maar je kan ze ook zelf maken als je een beetje handig bent. :thumb
lijkt meer of je knipper relais blijft hangen :D
4 januari 2013 om 11:23 #18086899@petrolhead wrote:
officieel mag het niet, maar dit is wat ik heb horen zeggen, persoonlijk ook nog geen ervaring mee dus ik wacht gewoon af tot volgende apk :D
Je mag geen oranje verlichting voeren naar voren. Dus mag niet met apk lijkt mij.
4 januari 2013 om 15:17 #18086900@trashmetal wrote:
@petrolhead wrote:
Runninglights / Uslight module is een module wat ervoor zorgt dat je knipperlichten continue branden en bij het knipperlicht gewoon gaan knipperen.
maakt de auto heel stuk breder, en het staat gewoon heel subtiel en classy vind ik zelf.
https://vimeo.com/14587833″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik heb ze gekocht in een module, maar je kan ze ook zelf maken als je een beetje handig bent. :thumb
lijkt meer of je knipper relais blijft hangen :D
kwestie van smaak denk ik king:
@Juhroen wrote:
@petrolhead wrote:
officieel mag het niet, maar dit is wat ik heb horen zeggen, persoonlijk ook nog geen ervaring mee dus ik wacht gewoon af tot volgende apk :D
Je mag geen oranje verlichting voeren naar voren. Dus mag niet met apk lijkt mij.
dat is ook wat ik zeg; maar iedereen wat ik ken heeft er nog nooit problemen mee gehad.
4 januari 2013 om 16:57 #18086901Maar verder niks op aan te merken hoor ;)
zwarte opel logo had ik ook op mn gsi :thumbup leuk detail5 januari 2013 om 13:07 #18086902topic mag van mij wel dicht, planning is toch al weer gewijzigd zoals jullie in mijn eigen topic hebben kunnen zien ;)
voor wie daar niet gekeken heeft..de witte lampjes komen terug zonder verdere aanpassingen.
heb een gsi bumper liggen met mistlamp gaten.
mistlampen zitten er niet bij.
heb nog oranje lampen liggen die daar na een kleine aanpassing in passen, deze lampjes sluit ik aan op de gewone verlichting, dus een soort us modele, alleen een niet knipperende ;)5 januari 2013 om 13:44 #18086903@soepkiepe wrote:
topic mag van mij wel dicht, planning is toch al weer gewijzigd zoals jullie in mijn eigen topic hebben kunnen zien ;)
voor wie daar niet gekeken heeft..de witte lampjes komen terug zonder verdere aanpassingen.
heb een gsi bumper liggen met mistlamp gaten.
mistlampen zitten er niet bij.
heb nog oranje lampen liggen die daar na een kleine aanpassing in passen, deze lampjes sluit ik aan op de gewone verlichting, dus een soort us modele, alleen een niet knipperende ;):wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
Rik :D
5 januari 2013 om 14:08 #18086904:puke
5 januari 2013 om 14:17 #18086905haha maar dat wil niet zeggen dat ze er morgen in zitten hoor :P
1 glaasje van de witten ligt er af, en ben te lui om zulk soort dingen weer te gaan plakken haha, en heb er ook geen goeie kit voor :P
dus kan wezen dat de zwarten nog wel een tijdje er in zitten :P5 januari 2013 om 14:29 #18086897ik vind paars en zwart echt een killer kleurencombo :wub
5 januari 2013 om 14:30 #18086906ja klopt, maar in het donker lijkt het net als er geen knipperlicht er in heb zitten, en dat lijkt wat raar.
moet er wel bij zeggen dat nu de bumpers zo mooi zwart zijn het al wel beter lijkt, de knipperlampjes kleuren nu mooi bij de bumper.
en dat deden de eerst niet.5 januari 2013 om 14:33 #18086907Ach ja, ik ben ook maar een rare
dus vandaar dat ik het mooi vind hahaha :jerry5 januari 2013 om 14:35 #18086908tsja, denk dat je in mijn topic (volgens mij lees jij hem ook al vanaf pagina 1) ook wel kan zien dat ik soms de meeste vreemde ideen heb, dus wat dat rare betreft, dan kan ik jou een hand geven haha.
vind wel leuk wat voor reacties het soms teweeg brengt :P
word soms wel eens voor gek verklaard hoor :P5 januari 2013 om 14:58 #18086909Alweer? :jerry
Volgens mij hebben we gewoon de astra f ziekte :jerry
Mijne is trouwens gisteren 19 jaar geworden :wub5 januari 2013 om 15:36 #18086910@soepkiepe wrote:
tsja, denk dat je in mijn topic (volgens mij lees jij hem ook al vanaf pagina 1) ook wel kan zien dat ik soms de meeste vreemde ideen heb, dus wat dat rare betreft, dan kan ik jou een hand geven haha.
vind wel leuk wat voor reacties het soms teweeg brengt :P
word soms wel eens voor gek verklaard hoor :P“wel eens” ???
Ahum :sleeping
Rik :agent
5 januari 2013 om 15:55 #18086911pff, toen je hier was prees je mijn auto de hemel in en nu dit?
had ik niet van je verwacht hoor!ach, liever dat jij het zegt dan de dokter, als de dokter het zegt moet het nog geloven ook nog!
maar laten we weer ff ontopic gaan oke?
ik zal ff een modje vragen om hem te sluiten, anders word dit ook weer zo offtopic gedoe, heb uit betrouwbare bronnen dat dat niet gewaardeerd word;) -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘jullie mening over mijn verlichting (poll) MAG OP SLOT!’ is gesloten voor nieuwe reacties.