Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › jullie mening + een vraag vectra b
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 januari 2012 om 16:46 #17244963
Hallo,
ik was vanmiddag op een sloop en toen had ik een andere binnen verlichting mee genomen
maar welke vinden jullie mooier?
ik heb nu even die nieuwe erin gedaan [bovenste uit een omega ] maar ik twijfel?
en ik heb ook een display meegenomen want mijn display heeft soms keuren [ valt cijfers weg]
maar deze kwam uit een omega + boardcomputer maar of dit gaat werken?
en kan ik deze schakelaar werkend krijgen? [ en wat doet hij precies ]
kan ik weer mooi knutselen :D
6 januari 2012 om 16:54 #17968916Vraagje 1) ik vind de original mooier, maar das heel persoonlijk
Vraagje 2) volgens mij niet, maar durf het niet zeker te zeggen
Vraagje 3) iseen hendel met interval voor de ruitenwissen en Boord Computer bediening. Interval is werkende te krijgen, moet ook ergen een How To zijn.Succes
6 januari 2012 om 17:16 #17968917@TWA wrote:
Vraagje 1) ik vind de original mooier, maar das heel persoonlijk
Vraagje 2) volgens mij niet, maar durf het niet zeker te zeggen
Vraagje 3) iseen hendel met interval voor de ruitenwissen en Boord Computer bediening. Interval is werkende te krijgen, moet ook ergen een How To zijn.Succes
antwoord 1, ja de andere ziet er mooier uit, alleen het licht wat de omega model uitstraalt is veel fijner, de lees lampjes zijn ook echt leeslampjes i.p.v even fel als normale verlichting
antwoord 2, iemand anders haha ? :afro
antwoord 3, ik zal even kijken , hopelijk is het een easy fix!
6 januari 2012 om 17:22 #17968918AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja scherm kan je gewoon gebruiken! Maar het past niet helemaal lekker.. Maar alles is pas te maken natuurlijk! Alleen zie dat je er geen stekker bij hebt? Want de kans is groot dat in je eigen auto een gele stekker zit en in deze moet een grijze.
6 januari 2012 om 17:27 #17968919Ik zou voor de 1e gaan :thumb
Net iets mooier en luxer dan de standaard versie …
Ik zag deze gister trouwens ook in een sloop vectra …
Nou is deze van de Omega …
Maar twijfel toch want de sloop vectra
was niet echt van een liefhebber :(
Was trouwens een cdx uitvoering6 januari 2012 om 17:33 #17968920met het schermpje moet je even aan de knutsel ja … want die van de Ommie is groter dan de Vec … (behuizing alleen … inhoud niet)
voor de rest ja das je eigen mening wat je mooier vind
6 januari 2012 om 18:07 #17968921dus als ik het goed begrijp moet ik even de behuizing verhuizen van de oude naar de nieuwe en dan werkt alles daarna nog perfect ook mijn check control? en boordcomputer? :D [ nu maar hopen dat dit display wel goed is ]
die stekker zit me niet helemaal lekker
9 januari 2012 om 12:01 #17968922@sjouke wrote:
met het schermpje moet je even aan de knutsel ja … want die van de Ommie is groter dan de Vec … (behuizing alleen … inhoud niet)
voor de rest ja das je eigen mening wat je mooier vind
kan je ook een kleurenscherm gebruiken van een omega dan ?
Erwin
9 januari 2012 om 17:37 #17968923als je die verbouwt in een vectra-MID en je hebt er een NCDR radio bij wel ja
zonder een NCDR radio kun je een CID NIET gebruiken9 januari 2012 om 18:59 #17968924mid omega is kleiner dan een vec mid,heb er hier ook 1 liggen,al is dit de oude
9 januari 2012 om 20:33 #17968925@sw_reijnders wrote:
als je die verbouwt in een vectra-MID en je hebt er een NCDR radio bij wel ja
zonder een NCDR radio kun je een CID NIET gebruikenweet ik genoeg!
Erwin
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.