jom verlaging

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Hans1991

hallo,
      ik kwam laatst dit op internet tegen:
      http://www.carfantasy.nl/verlagingsset-jom-opel-astra-14-20-16v-0991-0997-6040mm-p-13453.html

is dit wat? want die prijs is bijna te mooi om waar te zijn:D
      heeft iemand er al ervaring mee? Toen ik het zag kon ik het niet laten, dus mijne komt donderdag of vrijdag binnen:P Maar ik was benieuwd of al meer mensen er ervaring mee hadden?

En nog een vraagje:hmmz
      Hoe moet ik straks mijn schokdempers voor vervangen, want ze lijken vast te zitten aan het fussee? of kun je ze er zo uit schuiven ofzo?:wtf

Fearless
      Deelnemer

Jom heb ik onder een Vectra gezet. Op zich wel net spul hoor. Reed ook prima. was een 60/40 set met dempers er bij. Ook voor zo weinig geld.

Je moet de voorveren los halen, en met een heule grote waterpomptang (of moordenaar) een grote moer losdraaien. Dan kan je de demper uit de houder halen. Die moer kan inmens vast zitten dus een goeie bankschroef en een brander er bij is wel makkelijk.

De nieuwe moer met locktite weer vast zetten, want hij loopt een keer weer los.

Hans1991

okee dankjewel ik kan niet wachten:D

Hans1991

heb hem binnen zondag ga ik hem er onder zetten:D het is inderdaad een erg nette set!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.