Johan’s E kadett sedan *update 23-2-14*

Forumindex Forums Modellen Kadett Johan’s E kadett sedan *update 23-2-14*

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    johanhummer9
    Deelnemer

@Lukko wrote:

netjes . echt dikke kadett vind ik het :) maar zaten er bij jou niet orgineel van die strips op aan de zijkant van de auto? of heb jij die eraf gehaald? en wat voor uitlaat zit er eigenlijk bij jou onder?

ik zou het niet weten of er strips op zaten , dit was al zo toen ik hem kocht ,

en me uitlaat in volgens mij standaard, alleen is er een stuk pijp met groter diameter op de einddenmper gelast voor wat meer geluid.

johanhummer9
      Deelnemer

vandaag trouwens ook even us lights besteld , en misschien morgen misschien een spaghetti bestellen maar dat is nog niet zeker

johanhummer9
        Deelnemer

weer een kleine update

zaterdag toch maar eens het gaatje in de dorpel aangepakt, kan zelf niet heel goed lassen maar ik ben er tevreden mee:

overtollige roest weggehaald en opgeschuurd voor het lassen:

plaatje passen en meten , plaatje is nog iets aangepakt:

ik heb geen foto van het laswerk , (niet meer aangedacht) maar dit is het uiteindelijke resultaat, na het lassen mooi gesmeerd met een of andere smeerkit om de hele kleine gaatjes van het lassen te dichten en uiteraard tegen het roesten en daarna heb ik het zwart gespoten. ik zal het waarschijnlijk oooooooooooooit nog wel een keer in kleur spuiten:

en nog ander nieuws , sinds gisteren zit er weer een vol jaar APK op zonder aan of opmerkingen :D :D

ik moest wel even me winterbanden eronder gooien want me zomerbanden tenminste 1 daar kwamem de koordlagen doorheen :P, en de uitlaat dichten.

KadAstra-EF
          Deelnemer

Toevallig :wtf

Mijn E had op exact dezelfde plek ook een onbedoeld gaatje.
            Goed dat het het dichtgemaakt hebt :thumb

Rik ;)

johanhummer9
            Deelnemer

Na een lange tijd weer een kleine update,

Na zin en tijd te hebben gemaakt weer wat lelijke grijze delen zwart gespoten , me linkerspiegel de 2 dakrails en de kofferbakgreep.

Buitendeurgrepen komen een aan de beurt als het wat mooier weer is , aangezien ik geen zin heb om ze eraf te halen en ook niet echt handig is om de auto op de parkeerplaats zonder deurgrepen te zetten.
              En me parafaan wil ik ook nog een keer weer mooi zwart spuiten.

midnight black
              Deelnemer

@johanhummer9 wrote:

weer een kleine update

zaterdag toch maar eens het gaatje in de dorpel aangepakt, kan zelf niet heel goed lassen maar ik ben er tevreden mee:

overtollige roest weggehaald en opgeschuurd voor het lassen:

plaatje passen en meten , plaatje is nog iets aangepakt:

ik heb geen foto van het laswerk , (niet meer aangedacht) maar dit is het uiteindelijke resultaat, na het lassen mooi gesmeerd met een of andere smeerkit om de hele kleine gaatjes van het lassen te dichten en uiteraard tegen het roesten en daarna heb ik het zwart gespoten. ik zal het waarschijnlijk oooooooooooooit nog wel een keer in kleur spuiten:

Spuit wel ook wat binnenin die dorpel want anders hoef je dat lasapparaat niet ver weg te zetten. ;)

johanhummer9
                Deelnemer

jaja aan de binnenkant heb ik ook een helezooi anti roesttroep gespoten ;)

johanhummer9
                  Deelnemer

zo eindelijk een setje dakdragers gescoord , ook nieuwe banden besteld voor me 2 voorste cupvelgjes en een nieuwe voorbumper en dan komt ie steeds meer in de buurt van mijn smaak.

edit : btw gister hoorde ik ineens een vreemd geluid onder de motorkap vandaan , klonk echt als een ”op 3 poten lopen” geluid , bougies kabels zaten er allemaal nog goed op.

vanochtend nog eens wezen kijken/voelen , en er is een boutje van het spruitstuk afgebroken waarmee de voorpijp vast zit.
                    gelukkig niet helemaal vlak afgebroken alleen het kopje , dus met een beetje geluk kan ik er gemakkelijk een nieuwe indraaien

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.