Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Je wilt wat maar hebt sponsoring nodig…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2010 om 17:21 #17667285
@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo’n vaart niet lopen ;)
6 mei 2010 om 17:29 #17667286AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door InjectTheVenom
@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo’n vaart niet lopen ;)oe dat klinkt niet best
heb nog wel wat beleg voor op je brood
moet je het ff halen:jerry:jerry:jerrymaar wens je wel succes en we gaan het tzt wel zien hiero
:thumbupps t is lOuwe;)
6 mei 2010 om 18:28 #17667287Sja, wat wil je precies eigenlijk? Alleen rijdend houden en upgraden? Denk niet dat je daar veel sponsors voor vind.
Als je b.v. iets wil gaan doen op het circuit vind je al snel wat meer geinteresseerden.
Sponsoring vragen bij Brembo, Lexmaul, K&N, en meer van dat soort bedrijven.
Auto upgraden en dan het circuit op. Het is niet voor jan-met-de-korte-achternaam dat alle racemonsters vol geplakt zitten met reclame voor sportmerken ;)Oh, en uiteraard moet je fatsoenlijk in het klassement komen te staan. Het vereist gewoon een investering vooraf zodat je wagen het circuit op kan in de semi standaard klasse.
Remmen upgraden, veiligheidsmaatregelen, kleine motor mods (chippen, intake/uitlaat).6 mei 2010 om 20:51 #17667288origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door InjectTheVenom
@Lauwe: nu doe ik in het weekend vrij weinig omdat ik mezelf op water en brood gezet heb om zo hard mogelijk te kunnen sparen dus dat zal zo’n vaart niet lopen ;)oe dat klinkt niet best
heb nog wel wat beleg voor op je brood
moet je het ff halen:jerry:jerry:jerrymaar wens je wel succes en we gaan het tzt wel zien hiero
:thumbupps t is lOuwe;)
lauwe 16 klapper :jerry
7 mei 2010 om 20:31 #17667289harder en langer werken! 2 banen tegelijk oid…
7 mei 2010 om 20:43 #17667290voor je auto??
misschien moet je prioriteiten stellen.
1e plaats je huisvesting en eten
2e plaats je gezondheid
3e plaats je familie
4e plaats je werkdaarna komt je auto pas
‘;t is maar een stuk blik
8 mei 2010 om 12:24 #17667291eerst zal je uberhaupt om kans te maken een zeer goed plan moeten hebben
8 mei 2010 om 18:37 #17667292én dan… heb je je auto zoals jij t wil, maar compleet/gedeeltelijk gesponsord.
hoe denk je dat de anderen naar jou/je auto kijken?ik loop zulke auto’s direct voorbij zonder enige aandacht, maar goed dat ben ik!
in de sport is dat anders, op een bepaald punt kan je niet of bijna niet zonder sponsor(en)!
en ook daar heb ik meer respect voor de guy’s die het met hard werken en zelf opbouwen verdienen dan die genen die alles door bedrijven laten maken en uitbesteden!8 mei 2010 om 19:03 #17667293Tja als je gesponsored wil worden moet je eerst opvallen hoor !! Ik heb genoeg klanten in de cross en rallywereld maar ze betalen alles nog grootdendeels zelf. Je moet eerst laten zien wat je kunt voor dat je interessant wordt voor een sponsor.
8 mei 2010 om 19:08 #17667294AnoniemLid sinds:
1 January 1970en zelfs dan valt het nog tegen
om in deze tijd nog n sponsor te vindenkennis van me deed aan karten
en cker niet onverdienstelijkmaar daar de crises zijn er 2 van z,n sponsoren uitgevallen
dus einde kart rijdenterwijl hij wel al al t materiaal voor dit seizoen klaar en op voorraad had
enkel bijkomende kostten
start geld eventuele schade,s brandstof vrijedagen
enz enz werd domweg te veelerg zonde
dus om iemand te vinden die flink geld wil pompen in een time atack calibra:hmmz:hmmz
heel veel suc 6
16 mei 2010 om 06:26 #17667295ik wil ook een dikke let in de kadett, iemand sponseren??????
groeten.
16 mei 2010 om 13:40 #17667296mijn verhaal:ik zelf rij autocross (standaardklasse asuz),wordt ook gesponserd maar het is moeilijk genoeg voor mij om mee te kunnen doen met de rest.
ik heb geen geld sponsoren,betaal bijna alles zelf!
maar de mensen wat mij tegen moet komen is meestal met onderdelen voor inkoops prijzen,staal/alu. en zet/las/knip werk voor niks of weinig,autosloperij met reeele prijzen (geen hollywood zoals de rest) en een “hele hele goeie” motorbouwer/monteur die er plezier aan heeft als ik goed presteer!dus het komt er op neer dat er weinig tot geen mensen/bedrijven zijn die zomaar een dik bedrag schenken voor auto’s/autosport die tijd is geweest helaas!
19 mei 2010 om 18:39 #17667297origineel gepost door thomas-opel83
mijn verhaal:ik zelf rij autocross (standaardklasse asuz),wordt ook gesponserd maar het is moeilijk genoeg voor mij om mee te kunnen doen met de rest.
ik heb geen geld sponsoren,betaal bijna alles zelf!
maar de mensen wat mij tegen moet komen is meestal met onderdelen voor inkoops prijzen,staal/alu. en zet/las/knip werk voor niks of weinig,autosloperij met reeele prijzen (geen hollywood zoals de rest) en een “hele hele goeie” motorbouwer/monteur die er plezier aan heeft als ik goed presteer!dus het komt er op neer dat er weinig tot geen mensen/bedrijven zijn die zomaar een dik bedrag schenken voor auto’s/autosport die tijd is geweest helaas!
klopt helemaal, heb zelf ook 10 jaar aan cross gedaan.
een maatje van me doet het nog steeds, en heeft wel wat sponsoren.
de meeste zijn bekende, of vrienden van bekende.
maar gaat ook niet over grote bedragen.
krijgen doe je niks, je moet ervoor presteren.
en meestal komen ze je dan tegemoet.groeten.
21 mei 2010 om 18:05 #17667298mijn broertje crosst ook,
wat je zon bietje aan sponsering krijgt,
als je een nieuwe auto ambulance koopt,
grote sticker op de deur, krijg je 2 setjes spanbanden,
sponsering is vaak tientjes werk of een keer wat kunnen lenen
zeker voor een particulier met een hobby22 mei 2010 om 17:38 #17667299Auw dat is goed zuur :o
Zoals ik al zei ga ik de buitenkant zoveel mogelijk zelf doen, het interieur en montage/sleutelwerk kan ik ook grotendeels doen desnoods met aanschaf van het benodigde al dan niet speciale gereedschap, het punt is dat het aanpassen van de verdeelbak een godsonmogelijk fortuin kost en dan moet de motor er nog aan geloven.. het blok zou dan voor machinewerk naar een goed bedrijf in Afferden gaan en het in elkaar zetten gebeurt lekker thuis.
origineel gepost door louwe 16 klepper
en zelfs dan valt het nog tegen
om in deze tijd nog n sponsor te vindenkennis van me deed aan karten
en cker niet onverdienstelijkmaar daar de crises zijn er 2 van z,n sponsoren uitgevallen
dus einde kart rijdenterwijl hij wel al al t materiaal voor dit seizoen klaar en op voorraad had
enkel bijkomende kostten
start geld eventuele schade,s brandstof vrijedagen
enz enz werd domweg te veelerg zonde
dus om iemand te vinden die flink geld wil pompen in een time atack calibra:hmmz:hmmz
heel veel suc 6
23 mei 2010 om 07:37 #17667300ik weet niet wat je aan je tussenbak wilt aanpassen, maar in het 4×4 gedeelte staat ergens een adres van een firma die ze ook aanpast.
daar vallen de prijzen reuze mee.groeten.
24 mei 2010 om 09:37 #17667301Buurman van me rijdt een Toyota MR2 en wordt gesponsord door Dotz velgen.
Hij krijgt ieder jaar een nieuw setje velgen en (ik geloof) een budget om de auto te verbouwen.
Ik heb begrepen dat ie er zelf ook aardig wat geld in pompt ieder jaar. De beste man heeft trouwens twee baantjes en klust ook nog wat bij.
Hij MOET dus ieder jaar de wagen een andere look geven.
Daarbij komt dat hij jaarlijks op een aantal meetings/ evenementen MOET staan.
De MR2 is dan ook VERPLICHT vol behangen met stickers van voornamelijk Dotz.Ik ben zowieso geen fan van (sticker)tjoening, maar op deze manier zou het voor mij al helemaal niet meer hoeven…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.