Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Je Vectra op vakantie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 augustus 2010 om 04:49 #17699773
Nice ! Mooie CDX ook, alleen ik weet niet of ik mijn Vectra naast dat kiezeltje had gezet… :hmmz
20 augustus 2010 om 09:35 #17699774origineel gepost door tuinmeubel
Nice ! Mooie CDX ook, alleen ik weet niet of ik mijn Vectra naast dat kiezeltje had gezet… :hmmzdie rolt niet zomaar weg hoor :P
20 augustus 2010 om 10:07 #17699775ik vind die wielen er toch wel erg dik onder staan dennis!!!
zeer goede keus geweest!!20 augustus 2010 om 15:57 #17699776origineel gepost door sw_reijnders
ik vind die wielen er toch wel erg dik onder staan dennis!!!
zeer goede keus geweest!!thanx Bas :thumbup
21 augustus 2010 om 11:23 #17699777origineel gepost door sw_reijnders
zeer goede keus geweest!!staat zeker goed die tigra twintop velgen :thumbup;)
Ik had alleen zelf dan voor de blackchrome editie gekozen van deze velgen , vanwege de donkere accenten op je auto ;) ( ik had deze velgen in blackchrome onder mijn zilveren corsa C zitten ;) )
21 augustus 2010 om 21:27 #17699778origineel gepost door crossagek
origineel gepost door sw_reijnders
Ik had alleen zelf dan voor de blackchrome editie gekozen van deze velgen , vanwege de donkere accenten op je auto ;) ( ik had deze velgen in blackchrome onder mijn zilveren corsa C zitten ;) )
was al blij dat ik deze tegenkwam op ebay voor een matsprijs :P
21 augustus 2010 om 21:37 #17699779origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door crossagek
origineel gepost door sw_reijnders
was al blij dat ik deze tegenkwam op ebay voor een matsprijs :P
hahaha , ja die blackchrome zijn idd een mooi stuk duurder :hmmz ( ik heb mijn set destijds nieuw gekocht voor 2300 euro nieuw incl. banden )
25 augustus 2010 om 22:01 #17699780Hierbij wat foto’s van mijn vectra op vakantie:
Op de camping met een bootje. Kloteweer!, maar wel een leuk plaatje toch?
Mijn veccie bij het San Siro Stadion van AC Milaan….
En hier mijn veccie onderweg met de Oostenrijkse Alpen op de achtergrond…
26 augustus 2010 om 06:40 #17699781Mooie foto’s.
Oostenrijk,hmmmmmmmmmm,heerlijk. Ga ik volgende week weer 2 weekjes naartoe.Zal dan een paar mooie foto’s maken van de vec in de bergen.
Greetz Roel met een C
26 augustus 2010 om 06:58 #17699782De Vectra op een camping bij Lommel(B).
Daaronder de plaatselijke Opeldealer.[img]
[img]26 augustus 2010 om 07:49 #17699783origineel gepost door forcemaple
Hierbij wat foto’s van mijn vectra op vakantie:Mooie boot ook.
Wat mag dat allemaal wegen, en trekt de Vectra dat net zo makkelijk als een caravan?
Of is het gewoon net zo zwaar of zelfs lichter dan een caravan?26 augustus 2010 om 08:35 #17699784AnoniemLid sinds:
1 January 1970foto met boot is zoort van photoshop enkel niet digitaal;):P
en nee daar mag een vec niet mee rijden:o
zelf ff weekje sweden en paar dagen denemarken gedaanniet gek veel vec foto,s gemaakt
maar toch wel wat;)
bruggetje voor putgarden
ff wachten voor de boot
op de boot
naast onz tijdelijke onderkomen in motala(let niet op de volvo van onze mederezigers:P)
terug van malmo naar kopenhagen
eerste stuk over de brug
en dan duik je halverwege de tunnel inleuke vakantie
veel gezienmaar eigenlijk te kort
tjah ben nog steeds erg druk met de verbouwing van onze boerderij dus vakantie moest ff tussendoor:P26 augustus 2010 om 09:06 #17699785[/img]
die manta:wub
26 augustus 2010 om 10:23 #17699786ja mooi he die manta :thumbup
valt gelyk op tussen de rest26 augustus 2010 om 15:28 #17699787origineel gepost door Hawke
origineel gepost door forcemaple
Wat mag dat allemaal wegen, en trekt de Vectra dat net zo makkelijk als een caravan?
Of is het gewoon net zo zwaar of zelfs lichter dan een caravan?Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van wat die boot woog.
Die boot is trouwens niet van mijzelf hoor, hij is van een kennis die ook op die camping was. We gingen varen op het gardameer, en ik vond het wel cool om die boot achter de auto te hebben, al was het alleen maar voor die foto :-).
Ik heb ook maar een klein stukje (zo’n 5 km) met die boot achter de auto gereden. Je voelt het natuurlijk goed, maar ik heb rustig gereden en dat ging zonder problemen.Ik heb ook geen ervaring met caravan rijden dus ik kan niet vergelijken. Ik schat in dat het te vergelijken is met een flinke caravan.27 augustus 2010 om 15:15 #17699788Ja, daar sta je dan op een oprit van een camping in Italie die toch effen te steil was voor mijn vectra + caravan!!!
ach ja wat doe je dan? campingbaas erbij die vervolgens een trekker aan laat rukken, vastkoppelen en trekken maar, auto en caravan tegelijk.
ik was niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn, gebeurde wel vaker zei hij.27 augustus 2010 om 21:02 #17699789Als je die foto ziet zou je niet zeggen dat het zo stijl zou zijn:hmmz..
Ik gok dat die caravan zo’n 1150 á 1200kg weegt. Dan zou volgens caravantrekker.nl(leuke site trouwens) je combinatie nog op 9% helling weg moeten trekken.Misschien de volgende keer iets meer tempo houden in z’n ‘1’? En dan maar hopen dat je niet stil hoeft komen te staan:P
28 augustus 2010 om 10:47 #17699790origineel gepost door twistam
@bennicAls je die foto ziet zou je niet zeggen dat het zo stijl zou zijn:hmmz..
Ik gok dat die caravan zo’n 1150 á 1200kg weegt. Dan zou volgens caravantrekker.nl(leuke site trouwens) je combinatie nog op 9% helling weg moeten trekken.:P
Ik zit ook vaak op caravantrekker.nl en is zeker een leuke en soms leerzame site maar er zitten een hoop irritante mede forummers op die alles afkraken en nergens een normaal antwoord op kunnen geven.
En als je met een combinatie op een helling stil komt te staan kan je ook nog proberen om je auto schuin op de weg te zetten (dan is het minder stijl) en dan wegrijden met de caravan.
Jan
28 augustus 2010 om 10:55 #17699791Jan dat zijn vast vrachtwagenchauffeurs . . . die zitten op alles te zeiken wat hun in de weg rijdt op de snelweg :jerry
28 augustus 2010 om 11:02 #17699792origineel gepost door sw_reijnders
Jan dat zijn vast vrachtwagenchauffeurs . . . die zitten op alles te zeiken wat hun in de weg rijdt op de snelweg :jerryoeioei Bas je heb dadelijk wat mede forummers op je dak:argue
Jan
28 augustus 2010 om 11:20 #17699793is gewoon een feit hoor jan . . . vrachtwagenchauffeurs en caravans zijn water en vuur ;)
28 augustus 2010 om 11:36 #17699794origineel gepost door sw_reijnders
is gewoon een feit hoor jan . . . vrachtwagenchauffeurs en caravans zijn water en vuur ;)Ben het wel met je eens hoor:D heb er net 3300 km opzitten met de sleurhut en dan is zondag wel een fijne dag met bijna geen vrachwaggels;)
Jan
28 augustus 2010 om 11:37 #17699795Tja, aan de foto kan je niet zo goed zien hoe steil het is, maar geloof me, het was behoorlijk steil.
Beneden aan de berg, waar de receptie is, kan je draadloos internetten en mijn zoon die hier thuis zowat hele avonden aan het internetten is, is in de vakantie maar twee keer naar beneden geweest, want hij vond het maar niks die berg steeds lopend weer op king:Volgend jaar maar weer een andere camping uitzoeken :)
Gr Ben
1 september 2010 om 06:35 #17699796AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door forcemaple
origineel gepost door Hawke
origineel gepost door forcemaple
Of is het gewoon net zo zwaar of zelfs lichter dan een caravan?Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van wat die boot woog.
Die boot is trouwens niet van mijzelf hoor, hij is van een kennis die ook op die camping was. We gingen varen op het gardameer, en ik vond het wel cool om die boot achter de auto te hebben, al was het alleen maar voor die foto :-).
Ik heb ook maar een klein stukje (zo’n 5 km) met die boot achter de auto gereden. Je voelt het natuurlijk goed, maar ik heb rustig gereden en dat ging zonder problemen.Ik heb ook geen ervaring met caravan rijden dus ik kan niet vergelijken. Ik schat in dat het te vergelijken is met een flinke caravan.hmmm denk dat je der toch wel naast zit
flinke caravan lijkt wel zwaar door de grote opbouwmaar zo,n boot is zwaarder;)
denk dat je wel rond de 2500 kg aan de haak had:o;)maar als je kalm aan doet en niet aangehouden wordt
dan lukt het vaak wel;)heb je de boot ook weer met jou auto uit het water getrokken:hmmz
wel mooie combi en plaatjes :thumbup
1 september 2010 om 18:52 #17699797origineel gepost door sw_reijnders
is gewoon een feit hoor jan . . . vrachtwagenchauffeurs en caravans zijn water en vuur ;)ik ben ook vracht wagen chauffeur er rij ook met een caravan en het is een beetje geven en nemen dan kom je een heel eind ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.