Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Je Vectra op vakantie
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 juli 2010 om 08:28 #17699748
origineel gepost door speaker
Kan ik ook niet achter blijven….2 maanden terug in Zweden.
Voor ons huisje!Das het huis van Pipi man!!!
26 juli 2010 om 08:36 #17699749origineel gepost door Edvries
Voor ons huisje!
Das het huis van Pipi man!!!
haha ff een paar stippen schilderen op de vec en je hebt Witje zeker . . . en wie had je in gedachte voor meneer Nielson ;)
26 juli 2010 om 09:12 #17699750origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Edvries
Voor ons huisje!
haha ff een paar stippen schilderen op de vec en je hebt Witje zeker . . . en wie had je in gedachte voor meneer Nielson ;)
Ik denk dat een passend antwoord op die vraag overbodig is Bas.. retorische vraag he.
26 juli 2010 om 10:15 #17699751Ah.. Zweden. Fantastisch land.:thumbup Evenals Noorwegen, en Finland ook. :wub
In zweden kom ik al jaren. Vroeger begon dat met vakanties met gezin zo vanaf begin ’80
Ja, scandinavie goede herinneringen aan, kom daar graag. Zou er ook wel weer graag naar toe willen !!Mijn broer heeft een maat die daar paar jaar geleden naar toe is verhuisd.. Die woont in Arvika op een stuk grond waar je hier in NL miljonair voor zou moet zijn.. Hij werkt daar bij Volvo BM.
Hij heeft ook een eigen trekker, niet om ze akker te verbouwen, maar in de winter de toegang naar ze huis te behouden. Zware schuiver eraan.
Jacht geweer in huis voor de beren en ander wild dat door ze tuin heen banjerd :PHier Noorwegen vakantie 2004, ongekende goede zomer voor Noorse begrippen ! GEEN Opel helaas, (wel GM, onderstel van deze wagen deelt geloof ik veel met de Vectra B. :angel wagen was van me broer.. )
Het magistrale en onbetaalbare uitzicht aldaar :wub
Voor de Ford liefhebbers, stond daar op de P-plaats :P
Naast de auto van een echt merk van een medelander..26 juli 2010 om 13:24 #17699752origineel gepost door Jerremy
Mijn broer heeft een maat die daar paar jaar geleden naar toe is verhuisd.. Die woont in Arvika op een stuk grond waar je hier in NL miljonair voor zou moet zijn.. Hij werkt daar bij Volvo BM.
Wij komen vaak in Arvika ( ken het er redelijk goed ) en rijden regelmatig langs de Volvo fabriek.
Waar woont je broer ergens in Arvika?? of woont ie er net buiten.
Wij begonnen daar op Ingestrand-camping een paar jaar geleden en vorig jaar een huisje gehuurd in Gunnarskog ( een paar km naast Arvika. Het huisje van de foto ligt aan de andere kant van het meer van Arvika ( +/- 30km ) , maar we zitten altijd wel rond het stadje ! ( :hmmz groot dorp !! )Ps. de fjorden staan ook nog op het verlanglijstje … maar vanaf Arvika een beetje ver, dus gaan we volgende keer ook maar een weekje naar Norge zelf.
26 juli 2010 om 13:28 #17699753origineel gepost door Edvries
origineel gepost door sw_reijnders
haha ff een paar stippen schilderen op de vec en je hebt Witje zeker . . . en wie had je in gedachte voor meneer Nielson ;)Ja hoor… TOMMY en ANNIKA zijn weer bezig ! :jerry
26 juli 2010 om 13:40 #17699754MIJN TROUWE OPEL-TJE STAAT LEKKER THUIS
DIT JAAR HELAAS NIET OP VAKANTIE
IEDEREEN EEN FIJNE VAKANTIE TOEGEWENST
26 juli 2010 om 14:11 #17699755origineel gepost door speaker
origineel gepost door Jerremy
Mijn broer heeft een maat die daar paar jaar geleden naar toe is verhuisd.. Die woont in Arvika op een stuk grond waar je hier in NL miljonair voor zou moet zijn.. Hij werkt daar bij Volvo BM.
Wij komen vaak in Arvika ( ken het er redelijk goed ) en rijden regelmatig langs de Volvo fabriek.
Waar woont je broer ergens in Arvika?? of woont ie er net buiten.
Wij begonnen daar op Ingestrand-camping een paar jaar geleden en vorig jaar een huisje gehuurd in Gunnarskog ( een paar km naast Arvika. Het huisje van de foto ligt aan de andere kant van het meer van Arvika ( +/- 30km ) , maar we zitten altijd wel rond het stadje ! ( :hmmz groot dorp !! )Ps. de fjorden staan ook nog op het verlanglijstje … maar vanaf Arvika een beetje ver, dus gaan we volgende keer ook maar een weekje naar Norge zelf.
Nee niet me broer, maar een maat van ‘m.
Hij is trouwens verhuisd realiseer ik me naar Fengersfors.
Hij woonde eerst in Glava.Vroeger kwamen we altijd op camping Rådastrand, Råda (Hagfors)
Misschien ken je dat wel.. In de buurt van Hagfors. Paar jaar terug had me vader bijna een huis gekocht in de buurt van Hagfors.. Helaas ging dat toen toch niet door na veel wikken en wegen. Het zou dan een soort vakantie huis worden, maar ja de zorg als je er niet zou zijn zou ‘t ‘probleem’ zijn. Enerzijds wel zonde dat het allemaal erg ‘vernederlandst’ daar.. Rådastrand is nu ook van een Nederlandse eigenaar. De laatste keer dat ik daar was (paar jaar terug) was er veel veranderd. Die weg is verlegd. (De riksväg is dat. de 62) Vroeger ging die door het dorp heen, maar ja ook daar is de verkeers intensiteit natuurlijk toegenomen, met als gevolg dat ze de weg verlegd hebben..26 juli 2010 om 19:16 #17699756origineel gepost door Jerremy
Nee niet me broer, maar een maat van ‘m.
Hij is trouwens verhuisd realiseer ik me naar Fengersfors.
Hij woonde eerst in Glava.Vroeger kwamen we altijd op camping Rådastrand, Råda (Hagfors)
Misschien ken je dat wel.. In de buurt van Hagfors. Paar jaar terug had me vader bijna een huis gekocht in de buurt van Hagfors.. Helaas ging dat toen toch niet door na veel wikken en wegen. Het zou dan een soort vakantie huis worden, maar ja de zorg als je er niet zou zijn zou ‘t ‘probleem’ zijn. Enerzijds wel zonde dat het allemaal erg ‘vernederlandst’ daar.. Rådastrand is nu ook van een Nederlandse eigenaar. De laatste keer dat ik daar was (paar jaar terug) was er veel veranderd. Die weg is verlegd. (De riksväg is dat. de 62) Vroeger ging die door het dorp heen, maar ja ook daar is de verkeers intensiteit natuurlijk toegenomen, met als gevolg dat ze de weg verlegd hebben..Ons huisje van de foto staat in Glava-glasbruk , das echt om de hoek bij Glava , toevallig hé!
In Hagfors e.o. wonen idd veel Nl-ers.
Zelf zijn wij ook opzoek naar een eigen huis , maar dan eigenlijk iets boven Arvika.
Blijft een heerlijk land. En voor iedereen die van rust en natuur houdt….. zoek het internet eens af. ( zwedenforum.nl , en dat soort dingen ) En plan een leuke vakantie!!26 juli 2010 om 21:23 #17699757Idd toevallig !! Ja Glava-glasbruk ken ik idd wel.
Ja, zweden is idd een fantastisch land, absoluut ! :thumbup ik heb er echt hele mooie herinneringen aan.
Veel mensen zeggen altijd vaak ‘he jakkes, een vakantie naar het noorden, kou, kleumen etc..’ Tja, de kans is idd groter daar, zo hebben wij daar midden jaren tachtig en begin 90 wel is 3 – 4 weken met regenachtig weer gezeten. Maar ook keren met zomers die boven de 25 grd. waren constant met soms beter weer dan in NL, gewoon echte warme zomers. Vaak is het in Zweden toch iets mooier/warmer dan bijv Noorwegen. Maar ja, persoonlijk vind ik de natuur en rust en gevoel van vrijheid gewoon overweldigend daar, en dat is ook wat waard. Vooral Noorwegen, is echt een aanrader !! Finland ook trouwens ! Helaas ben ik tot op heden in Finland alleen nog maar voor me werk geweest in de steden Helsinki, Rauma, Turku en Abo. Maar dan paar x met de trein tussen deze steden gereist, maar man man, schitterend. Heeft veel weg van Zweden trouwens !Ja zou binnenkort graag gaan voor een vakantietje ofzo. Volgend jaar mei mag ik weer naar Oslo, en begin 2012 Goteborg. Maar das wederom voor ‘t werk. Wellicht ga ik dan toch kijken of ik er stiekem een vakantietje gelijk aan kan plakken king:
27 juli 2010 om 14:24 #17699758hier een paar kiekjes van mijn vakantie in italie:
27 juli 2010 om 15:34 #17699759origineel gepost door gts power
hier een paar kiekjes van mijn vakantie in italie.Gaaf ! Hij staat er relaxed op… :P
7 augustus 2010 om 20:11 #17699760Net Terug Uit Oostenrijk!
Foto’s:
7 augustus 2010 om 20:57 #176997614 dagen Ermelo met mijn werk (ZMOK kinderen) pas eind augustus met vrouw en kinderen 2 weken Frankrijk/Duitsland.
Laatste met vinger, moet nog beetje wennen aan de Iphone.
10 augustus 2010 om 17:20 #17699762Dagje Nürburgring
12 augustus 2010 om 07:22 #17699763lijkt me ook wel een keer gaaf om te doen.
Erwin
12 augustus 2010 om 08:32 #17699764origineel gepost door Erwin1987
lijkt me ook wel een keer gaaf om te doen.Erwin
Is ook heel mooi. 2de x voor me maar de eerste keer zelf gereden. De Vectra heeft standaard goede weglligging. Viel me niks niet tegen.
13 augustus 2010 om 22:22 #17699765we zijn vandaag weer thuis gekomen na 2 weken creperen / kamperen in de buurt van emmen onder het motto heb mijn wagen volgeladen :P.
heen reis :
het camping / crepeer gevoel :
14 augustus 2010 om 08:51 #17699766origineel gepost door Edvries
Laatste met vinger, moet nog beetje wennen aan de Iphone.
krijg je met die dikke vingers op zo’n klein toestel:vertag
nice pics:thumbup
goed dat je er weer bent:D14 augustus 2010 om 08:52 #17699767origineel gepost door tuinmeubel
origineel gepost door gts power
hier een paar kiekjes van mijn vakantie in italie.Gaaf ! Hij staat er relaxed op… :P
14 augustus 2010 om 15:37 #17699768Net terug uit Anduze in Frankrijk
[img][img]
Staat deze paar weken ff op de ‘vakantiewielen ‘ :agent:agent om evt. gedoe met slechte wegen terplekke te voorkomen en mijn 19 “netjes te houden14 augustus 2010 om 21:17 #17699769origineel gepost door Edvries
4 dagen Ermelo met mijn werk (ZMOK kinderen)Ah, nu zie ik het !!
Nice pix mate, maareh…… is ZMOK Kinderen niet dubbel op ??
14 augustus 2010 om 21:25 #17699770Misschien bedoelt ie ZMOKK.
14 augustus 2010 om 22:21 #17699771Bij deze ook even mijn vakatie foto’s van de vec in De Wijk (drenthe)
De kleinste houd de deur even open van opa’s auto:D
en een fotootje met de vec weer vol om naar huis te gaan
gr.Paul
19 augustus 2010 om 23:07 #17699772Net weer terug van 10 dagen Eifel in DLD
Foto van ons uitzicht aan de rand van het dorp, stond een
Vectra in de weg :P mocht de pret niet drukken :thumbupHet uitzicht bovenop de heuvel
Gelukkig viel dit steentje net naast de vectra :o
Op de achtergrond de Gerolsteiner fabriek
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.