je heb haar niet meer en dan ga je haar missen

Forumindex Forums Modellen Manta je heb haar niet meer en dan ga je haar missen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    boyanka
    Deelnemer

[rquote=1878145&tid=143443&author=TonSR]wat v8 in een manta ,of nie, ooooo je heb geen manta meer,,,waar leg die v8 in dan
      pics:o:o:o
      vgr tonsr.[/rquote]

:Dnee, ik rijdt met dodge, cadillac en chevy en bij voorkeur met de BB’s

boyanka
      Deelnemer

;)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet geluld. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.
        Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.

mantadevil
        Deelnemer

[rquote=1879459&tid=143443&author=boyanka];)De redenen dat ik stopte met de hobby was dat: We eens op een manta meeting waren (met 6 man/vrouw gekomen) alle in bezit van een manta en we werden scheef aangekeken en tegen de vrouwen werd niet gebanketstaafd. Ik heb daarna ook mijn lidmaatschap opgezegd bij de manta club nederland.
          Vervolgens heb ik het hele zwikje te koop gezet omdat ik het beu was geworden.[/rquote]

mmm waarom alles verkopen
          ben ook geen lid meer van de club
          kom zelden op een meeting ,maar rij manta omdat ik het zelf een geweldige auto vind
          een club of andere mensen kunnen me gestolen worden :D

boyanka
          Deelnemer

;)ik reed al met amerikanen en om de hobby toch wat in te krimpen is de manta afgevallen

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.