Hallo Allemaal,
Ik kijk al enige tijd op het Opel-Forum, en ik vond het wel eens tijd worden om mij voor te stellen.
Ik rijd al weer enkele jaren in mijn huidige auto, een Opel Vectra GTS 1.9 Cdti.
Maar ik zal even met mijn vorige auto beginnen. Dit was een “licht” gemodificeerde Opel Astra 1.7 Dti uit 2003.
Met deze auto heb ik wel eens op een meeting gestaan, dus wellicht dat sommige van jullie hem nog herkennen.
Bij deze in ieder geval een foto van deze Astra (ik hoop dat het plaatsen ervan lukt):
Uploaded with ImageShack.us
Zoals gezegd rijd ik momenteel in een Vectra GTS 1.9 Cdti uit 2005.
Het is een zeer complete uitvoering met 150 PK en verder o.a. leer, dvd navi en Xenon.
Ik heb er later zelf nog originele 18 inch velgen onder laten zetten en een Koni geel sportonderstel.
Ook mijn vriendin rijdt momenteel Opel, namelijk een Tigra Twintop Cosmo uit 2005. Hiervoor heeft zij enige tijd een Peugeot 206 CC 2.0 GTI gehad, maar daarvoor ook een Opel Tigra, namelijk een Tigra A uit 1999.
Haar huidige auto is dus een Opel Tigra Twintop Cosmo uit 2005. Dit jaar hebben wij deze Tigra gekocht met slechts 36.000 Km op de teller.
Voor de Tigra hebben wij inmiddels al een setje 17 inch origineel lichtmetaal gekocht.
Als deze velgen eronder zitten zal ik dit wel even posten.
Groeten,
Jacob