ja ja een schroefset op kadett c ??????

Forumindex Forums Modellen Kadett ja ja een schroefset op kadett c ??????

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220999
    hanskadett
      Lid sinds:
      18 April 2009

      dit wil ik ook hebben iemand die hier wat mee kan vooral pipo jij bent de man van het veren enz kun jij je er eens in verdiepen aub
      http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/355575-1977-opel-kadett-c-c20let-11.html





      #17669231
      fredje
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
        Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
        Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.

        Re: 1977 opel kadett-c c20let

        Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
        be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
        So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspension

        #17669232
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Dat zei ik in het andere topic al: de auto wordt totaal anders belast, lijkt mij vragen om moeilijkheden als je niet alles aan past

          #17669233
          16v kadett c
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 January 2010

            volgen mij gaat dit niet lang goed er is nog een die op het form zit die heeft het ook de kadett c met 500pk
            en dat ziet er een stuk beter uit als deze knutsullaar
            :argue

            #17669234
            a3corsa
              Lid sinds:
              20 July 2007

              origineel gepost door fredje
              Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
              Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
              Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.

              Re: 1977 opel kadett-c c20let

              Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
              be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
              So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspension

              Dat was mijn eerste gedachte ook, de binnenschermen zijn er niet voor gemaakt om de volledige veer belasting op te vangen.

              #17669235
              GTS2.2DTI
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 October 2006

                Wat een pruts werk…Ik reed niet graag in deze auto…:wtf

                #17669236
                hanskadett
                  Lid sinds:
                  18 April 2009

                  jammer zou het wel zeer geweldig vinden om een soort schroefset te hebben voor de dett c

                  #17669237
                  fredje
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Nou, ik zou wel graag in die auto rijden hoor :wub:wub
                    Maar misschien wel me eigen veertjes er onder :angel, want das natuurlijk veeeeeeeeeeel veiliger, afgeslepen veren :thumbup

                    #17669238
                    tijs
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 September 2005

                      ghehe, tis niet erg om iets zelf te maken toch? de slijptol is mens grootste vriend!
                      iemand moet het wiel soms “opnieuw” uitvinden.

                      #17669239
                      pipo
                        Lid sinds:
                        5 November 2004

                        de schijf is iig net zo rond als het wiel
                        :hmmz

                        maar een schroefset zo mmm nee niet voor mij zo zonder verstevigingen.
                        dan zou k iig draagarmen boven laten maken en de torens goed versterken:hmmz
                        lijkt me iig te maken met golf of polo achter coilovers en aan de voorkant een coilover van een mazda mx 3 of 5 weet ik hoe je zoiets uitscheld:P
                        maardan heb je ande voorzijde denk ik nog een probleem de dempers lopen nu al aan bij breede velgen:swear

                        maar als ik zie hoe hij zijn schokbrekers aandraait:o arme rubbertjes

                        #17669240
                        giuliettaevo
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 November 2006

                          achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.

                          als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(

                          #17669241
                          pipo
                            Lid sinds:
                            5 November 2004

                            origineel gepost door giuliettaevo
                            achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.

                            als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(

                            ben ik het niet mee eens als je op een standaart as een coilover set plaatst werk de kracht doordat het veerpunt achter het wiel zit naar boven bij je staartstuk.
                            heb je gewone veren dan drukt hij juist het staartstuk naar beneden:hmmz.
                            dus op zich maakt het denk ik niet uit:hmmz

                            #17669242
                            Fearless
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 January 2005

                              Achter kan het toch wel als je er mooie torens inlast?
                              Dan kan je wel leuk bezig met een schroefset van een golf oid wat past.

                              #17669243
                              giuliettaevo
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                5 November 2006

                                Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?

                                Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz

                                Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D

                                #17669244
                                pipo
                                  Lid sinds:
                                  5 November 2004

                                  origineel gepost door giuliettaevo
                                  Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?

                                  Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz

                                  Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D

                                  mm:hmmz daar zit wel wat in

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.