Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › ja ja een schroefset op kadett c ??????
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 mei 2010 om 14:59 #17220999
dit wil ik ook hebben iemand die hier wat mee kan vooral pipo jij bent de man van het veren enz kun jij je er eens in verdiepen aub
http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/355575-1977-opel-kadett-c-c20let-11.html9 mei 2010 om 16:34 #17669231Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.Re: 1977 opel kadett-c c20let
Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspension9 mei 2010 om 16:39 #17669232Dat zei ik in het andere topic al: de auto wordt totaal anders belast, lijkt mij vragen om moeilijkheden als je niet alles aan past
9 mei 2010 om 17:59 #17669233volgen mij gaat dit niet lang goed er is nog een die op het form zit die heeft het ook de kadett c met 500pk
en dat ziet er een stuk beter uit als deze knutsullaar
:argue9 mei 2010 om 18:17 #17669234origineel gepost door fredje
Dit staat een stukkie verderop in de reacties.
Deze gast rijd een witte sedan met poly neus en 2.0 8v turbo.
Is een echte knutselaar dus, en die heeft ze er onderuit gehaald.Re: 1977 opel kadett-c c20let
Hey guys – a little info regarding the front coilovers in place of original shocks:
be very careful with this – i ran like this on the road for a couple of weeks and my inner wing started to crease right where it joins the chassis rail on the passenger side .
So stitch weld it at the least Or don’t run very hard suspensionDat was mijn eerste gedachte ook, de binnenschermen zijn er niet voor gemaakt om de volledige veer belasting op te vangen.
9 mei 2010 om 19:09 #17669235Wat een pruts werk…Ik reed niet graag in deze auto…:wtf
9 mei 2010 om 19:19 #17669236jammer zou het wel zeer geweldig vinden om een soort schroefset te hebben voor de dett c
9 mei 2010 om 20:19 #17669237Nou, ik zou wel graag in die auto rijden hoor :wub:wub
Maar misschien wel me eigen veertjes er onder :angel, want das natuurlijk veeeeeeeeeeel veiliger, afgeslepen veren :thumbup9 mei 2010 om 20:23 #17669238ghehe, tis niet erg om iets zelf te maken toch? de slijptol is mens grootste vriend!
iemand moet het wiel soms “opnieuw” uitvinden.9 mei 2010 om 20:38 #17669239de schijf is iig net zo rond als het wiel
:hmmzmaar een schroefset zo mmm nee niet voor mij zo zonder verstevigingen.
dan zou k iig draagarmen boven laten maken en de torens goed versterken:hmmz
lijkt me iig te maken met golf of polo achter coilovers en aan de voorkant een coilover van een mazda mx 3 of 5 weet ik hoe je zoiets uitscheld:P
maardan heb je ande voorzijde denk ik nog een probleem de dempers lopen nu al aan bij breede velgen:swearmaar als ik zie hoe hij zijn schokbrekers aandraait:o arme rubbertjes
11 mei 2010 om 18:52 #17669240achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.
als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(
11 mei 2010 om 19:05 #17669241origineel gepost door giuliettaevo
achter kan dat ook niet zomaar. daar is bij die knutselaar een 4-link toegepast.als je bij een gewone kadett de achterveren weglaat ga je je staartstuk wel heel erg belasten…:(
ben ik het niet mee eens als je op een standaart as een coilover set plaatst werk de kracht doordat het veerpunt achter het wiel zit naar boven bij je staartstuk.
heb je gewone veren dan drukt hij juist het staartstuk naar beneden:hmmz.
dus op zich maakt het denk ik niet uit:hmmz11 mei 2010 om 19:10 #17669242Achter kan het toch wel als je er mooie torens inlast?
Dan kan je wel leuk bezig met een schroefset van een golf oid wat past.11 mei 2010 om 19:14 #17669243Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?
Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz
Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D
11 mei 2010 om 19:25 #17669244origineel gepost door giuliettaevo
Het gewicht van de auto drukt bij de originele veren tegen de kracht in die er op komt te staan die optrekken, vandaar ook dat de kont omhoog komt bij optrekken. Is dat met de veren achter de as ook zo?Doordat je het gewicht achter de as gaat plaatsen lijkt mij dat je de verbinding van het staartstuk met de achteras zwaarder gaat belasten.:hmmz
Maar ik kan het best mis hebben natuurlijk…:D
mm:hmmz daar zit wel wat in
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.