Forumindex › Forums › Modellen › Manta › – Iwan – gaat verder bij project garbage run 2013
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 oktober 2011 om 11:33 #17822881
Ey Iwan wat heb jij een geluk dat je een 2e leventje krijgt.
De 1e 2 foto’s kan je zien dat een echte fotograaf ze gemaakt heeft ;)
Als je van mij was Iwan was je donor wagentje geweest :jerry
Maar ik wil baasje wel de kleurcode geven van Icequeen ;)3 oktober 2011 om 14:05 #17822882fijn dat ie weer een nieuw leven ingeblazen krijgt
ben benieuwd wat je ervan gaat maken6 oktober 2011 om 10:06 #17822883@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Maar ik wil baasje wel de kleurcode geven van Icequeen ;)wat moet hij met die kleurcode dan ?
hij wil er stoere auto van maken dan past baby blauw er ja niet op :jerry :jerry :jerry
6 oktober 2011 om 11:24 #17822884:cry :cry :cry :ass :jerry
6 oktober 2011 om 15:40 #17822857@eddepet007 wrote:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Maar ik wil baasje wel de kleurcode geven van Icequeen ;)wat moet hij met die kleurcode dan ?
hij wil er stoere auto van maken dan past baby blauw er ja niet op :jerry :jerry :jerry
7 oktober 2011 om 09:09 #17822885@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
:cry :cry :cry :ass :jerry
sorrie kon het efe niet laten effe goeie vrienden
7 oktober 2011 om 09:50 #17822886@eddepet007 wrote:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
:cry :cry :cry :ass :jerry
sorrie kon het efe niet laten effe goeie vrienden
Ach Logan iemand die zelf jaren in een GELE manta rijdt moet je niet serieus nemen. :jerry :jerry
sorry Eddy trouwens Bruce is erg blij met zijn trike :thumb
7 oktober 2011 om 21:21 #17822887Heeft Logan ook niet een gele Manta?? :D Maar dat zegt niet alles
ik heb nog nooit een gele Manta gehad en wordt als nog niet serieus
genomen :jerry7 oktober 2011 om 21:39 #17822888@mantallica wrote:
Heeft Logan ook niet een gele Manta?? :D Maar dat zegt niet alles
genomen :jerryo, maar er is nog wel een mooie gele manta te koop.
net wat voor jou :mrgreen:
zou wel bij je passen :jerry :jerry :jerry
maargoed. vanavond weer ‘lekker’ met manta-tje bezig geweest.
enkel was het dit keer weer eens geen witte :(
Iwan moest aan de straat blijven staan, omdat het kongings-gezinde wagentje hier was.
helaas nog steeds met problemen omtrend het carburateurtje, om over
de rest nog maar te zwijgen :swearmorgen, cq straks ;) weer verder met Iwan.
zoek nog wel een leuk vloertapijtje voor Iwan, aangezien @thijsje
in een woest verleden heeft gepoogd Iwan te cremeren.7 oktober 2011 om 22:27 #17822889als je tapijt in de kleur blauw zoekt die heeft johan nu liggen hahahahaha
8 oktober 2011 om 07:10 #17822890@mantallica wrote:
genomen :jerryNou ik ben gister avond echt serieus genomen, of is dit weer anders :hmmz
8 oktober 2011 om 08:02 #17822891@Hendri wrote:
@mantallica wrote:
genomen :jerryNou ik ben gister avond echt serieus genomen, of is dit weer anders :hmmz
gefeliciteerd :agent
11 oktober 2011 om 20:51 #17822892zo, Ik ben dan nog wel lang niet klaar,
het eerste vervangingsonderdeel staat al op me te wachten king:m`n hart wordt vervangen. ja ja t schijnt dat ik mijn rikketik zomaar kwijt raak,
maar nu is er een wannabee 2400 aangekomen, om het gat te dichten zegmaar.maaaar…. moet mijn baasje nu ook een 5 nemen, of kan het 4bakkje het MAKKELIJK aan?
het schijnt dat ik niet zo gespaard ga worden als GT/E-tje, dus vandaar.verdere vorderingen zijn er niet, aangezien andere werkzaamheden weer als vanouds
roet in het eten gooien, spreekwoordelijk dan hè ;)luitjes de ballen,
was getekend;
Iwan :agent12 oktober 2011 om 19:04 #17822893Iwan,
als jouw hartje een echt 19S hartje is en de zuigertjes zijn nog goed dan moet jouw baasje maar eens even zeggen of jouw hartje verkocht kan worden. Jouw hartje levert dan weer een snel kadettje op.
moet toch nog steeds komen voor dat veertje enzo…..
12 oktober 2011 om 19:57 #17822894met 4 bakje ist stuk minder aan genaam rijden als ik je baas was regelde ik meteen een 5 bakje
12 oktober 2011 om 20:02 #17822895Een 5 bakje heb ik nog wel voor je (baasje)
13 oktober 2011 om 06:36 #17822896Hey Ghanz….
Super om te zien dat je hem aan het reanimeren bent, Ik wist dat er veel werk aan zat, maar zo een gaten had ik niet verwacht! toen ik hem kocht hadden ze geloof ik net alles gecamoufleerd en wit gerollerd:
onderste foto is geloof ik nov 2009
Ik heb toen wel plekjes gezien die eraan zaten te komen, maar dat hij na een jaar zo verrot was betekend toch dat ze e.a. aan t oog hebben onttrokken…
Hoe dan ook, geweldig dat hij een tweede leven krijgt, ik heb er altijd met veel plezier in gereden! perfect voor t gooi en smijtwerk en een lekker geluid! motortje liep super…
Succes en ik hou m in de gaten!! :thumb :thumb :thumb :thumb
13 oktober 2011 om 07:22 #178228972009
2011:
:wtf :jerry
13 oktober 2011 om 15:29 #17822898@Oly wrote:
Iwan,
als jouw hartje een echt 19S hartje is en de zuigertjes zijn nog goed dan moet jouw baasje maar eens even zeggen of jouw hartje verkocht kan worden. Jouw hartje levert dan weer een snel kadettje op.
moet toch nog steeds komen voor dat veertje enzo…..
sorry oly, mijn orginele hart is reeds verloren, en voorzien van een donor 2.0s
deze zal overgaan naar een oranje familielid. en daarvan komt een matige 1900n
vrij.dat veertje en ‘enzo’ moet hier nog wel ergens wezen. :angel
@eddepet007 wrote:
met 4 bakje ist stuk minder aan genaam rijden als ik je baas was regelde ik meteen een 5 bakje
tja t asje is er al wel :P dus een begin is er. maar wat is er sneller van de plek.
ik met een 4 bak of 5 bak? op de lange baan is niet intressant.@ben-limo-16v wrote:
Een 5 bakje heb ik nog wel voor je (baasje)
Pm toe joe… tis wel een knap eind rijden hoor voor de baas :D
en ik kan het weten, kom uit die hoek vandaan, net als GT/E-tje. king:
@Ruud. dat zijn de betere plaatjes en tijden kerel :D tja het viel de baas en @Thijsje ook goed tegen, maarja wat moet je he :D hobby :P weggooien kan altijd nog.
en met het gooi en smijtwerk zit het hier wel goed, daar heeft het een super wegligging voor. :thumbup
had de wagen toen volgens mij ook wel gezien op MP, leek me toen ook wel wat. maar was te laat.
en nu is hij er dan alsnog :D
@Logan. t kan snel gaan he, en dan erbij die verf houd ook niks tegen :Pmaar we gaan zien…
13 oktober 2011 om 16:51 #17822899zozo iwan een 2,2 !!!!! dan mag je baasje wel vaak nieuwe schoenen voor je kopen.
ik weet evt nog wel een 2.5 zes cilinder voor je baas . dan rij jij wat rustiger iwan :jerry :jerry13 oktober 2011 om 21:02 #17822900tja, t baasje zat te denken aan een 24 klepper.
later werdt het toch maar een 12 klepper, maar zeker niet minder als een 3 liter. :Pmaar nu kwam dit hart op in beeld, en nemen we daar eerst genoegen mee.
of er moet een spreekwoordelijke GEK wezen die er wel heeeel veeel intresse in heeft :P
@ben, pm retour.
@ed… t gaat vermoedelijk toch een 5 bakje worden :P14 oktober 2011 om 07:25 #17822901Zeg Iwan, zeg maar tegen je baasje dat zo’n 4-bak toch wel leuk rijden is hoor! :thumb Op de lange baan is ‘t niks waard, maar ik kan er wel van genieten zolang ‘t m’n daily maar niet is met een 4-bak. :wors
16 oktober 2011 om 10:19 #17822864:wub i love Iwan
17 oktober 2011 om 20:33 #17822902nou, tis weer wat hoor.
eerst ben ik net een gatenkaas… en nu blijft het water in mij staan.
:swear :swearmaargoed, t bodempje is dus weer dicht :D
wat een zooitje eingelijk :D
iemand nog een raammechanisme in de aanbieding? bijrijderszijde.
helaas is het mechanisme en deurkaart gesneuveld, tijdens de werkzaamheden.
latje tussen deur en dorpel, en dan dichtdrukken gaat niet goed nie :fy1binnenkort het spul weer op de plek zetten, en APK -tje roggelen :D
en dan nog even dit: :P
:wub
laterz17 oktober 2011 om 20:48 #17822903Mooi mooi mooi :thumb raam mechanisme heb ik nog wel voor je liggen
als je morgen avond komt kun je gelijk mee helpen deuren uit te halen en
in te zetten van een Kadett C :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.