It's me

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    noxbox

Na mijn mijn met-de-deur-in-huis post was ik nog niet aan voorstellen toegekomen.

Na mijn schooltijd ben ik uiteindelijk geen Z-verpleegkundige geworden, geen leraar biologie of Nederlands, geen verkoper buitensportmaterialen of marketingmeneer bij een soortgelijk bedrijf. Nee, ik ben uiteindelijk toch in de voetsporen van mijn vader getreden en verdien mijn geld nu als zelfstandig vormgever / webdesigner / fotograaf. Al die andere dingen heb ik wel voor kortere of langere tijd gedaan en van het een kwam het ander.

Ik heb jarenlang op BMW motoren rondgereden en daar altijd zelf aan gesleuteld. Voor mijn werk kreeg ik een auto van de zaak, meestal een wat ouder model dat nog best een tijdje mee kon. Peugeot 205 diesel, Peugeot 405 break (helaas gejat in Praag), Astra 1,7 diesel en uiteindelijk vier jaar een Zafira 1.6 elegance geleased voor veel (te veel) geldl

Daarna 5 jaar zonder auto. Is goed te doen als je nergens heen wilt :-) En af en toe een auto lenen of huren.

Maar dan ga je op zoek naar een mooie tweedehands. En dat valt helemaal niet mee als je geen bijzondere voorkeur hebt maar gewoon een beetje degelijke auto wil hebben die nog een tijdje meekan en niet de hoofdprijs wil (of kan) betalen.

Vooralsnog ben ik erg gelukkig met de Vectra B 1.8 automaat die ik in mijn openingsbericht nog moest kopen. En dit forum kan me geloof ik ook wel helpen mijn minder gelukkige momenten te overkomen. Daarvoor nu alvast mijn dank.

Als je nog meer van me wil weten vraag je maar. Alleen mijn PIN-code hou ik voor mezelf.

Jerk
      Deelnemer

Welkom en veel plezier op het forum :thumbup

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘It's me’ is gesloten voor nieuwe reacties.