Isoleren Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Isoleren Astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231592
    MrBottleNeck
      Lid sinds:
      23 January 2011

      Heej allen!

      Ik heb een Astra H GTC 1.4 16v, ik ben er erg tevreden over maar ik irriteer me zeer aan het afrol geluid en wellicht ook aan het motor geluid wat wordt geproduceerd wanneer ik harder rijd als 110 km/h.

      Sommige mensen zullen denken, koop dan geen 1.4! Maar ik ben er verder wel tevreden mee, enkel het geluid…. Ik ben opzoek gegaan naar ontdreunings / isoleer materiaal maar ik weet nu niet waar en of ik er überhaupt goed aan doe om mijn auto te isoleren…

      Is er iemand die me kan helpen, die weet of het zin heeft en waar ik het meeste rendement uithaal (tov geluid reductie) wellicht ook iemand die de goede materialen kent…

      Ik hoor graag van jullie!

      thx

      #17804069
      Gerrit78
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 December 2010

        Misschien heb je hier wat aan.
        http://www.feckt.nl/auto-isoleren/

        #17804070
        Black GTC
          Lid sinds:
          5 September 2010

          Ik denk dat er meer aan de hand is.

          Het is mij opgevallen dat als ik op een tankstation met motor uit wacht en deuren dicht heb, het buitengeluid goed hoorbaar is. Je
          hoort zelfs de auto’s heen en weer rijden op de autosnelweg zo een 200 meter verderop.
          Ook windgeluiden van buiten hoor ik meer dan bij andere auto’s.
          Op de autosnelweg hoor ik veel omgevingsgeluid.
          Ik denk dat de voordeuren niet goed aansluiten. Als je van binnenaf kijkt naar de gesloten deur dan zie je al dat de constructie van de A en B stijl apart is. Je ziet namelijk de buitenlak vanbinnen duidelijk. Er zit genoeg rubber maar ik vraag me af of de deuren wel stevig genoeg tegen het rubber zitten.

          #17804071
          MrBottleNeck
            Lid sinds:
            23 January 2011

            OK dat kan ik dan wel even bekijken, maar is dat zelf goed op te lossen of is dit een probleem wat gewoon is en blijft?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.