isofix

Forumindex Forums Modellen Astra isofix

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Syphrone

Hallo,

Ik heb een astra uit 2003 hierin zit nog geen isofix in.

Deze wil ik inbouwen maar kan het onderdeel niet vinden. Wel voor Andere merken.

Iemand enig idee waar ik de beugels kan kopen? De Opel dealer heeft ze niet hier in de stad.

xladage
      Deelnemer

Je hebt niet alleen de beugels / klemmen nodig, maar ook een bevestigingsmogelijkheid aan je auto zelf.
        Ze moeten vast aan het frame. kan dat uberhaupt wel???

xladage
        Deelnemer

Overigens is isofix niet zo belachelijk veel beter dan de gewonen 3punts gordel aansluiting.
          Er zit een hoop marketing / wat ben jij een slechte ouder als je niet alles over hebt voor de veiligheid van je kind-gehalte achter

Syphrone

Mogelijkheid voor montage is aanwezig. Maar gaat mij niet om de veiligheid of dergelijke want ik weet dat de gordel zo’n beetje net zo veilig is. Ben nu 6 werken hem al zo in de auto aan het plaatsen maar kost veel werk elke keer en dit is makkelijker om te gebruiken. Meer een luxe/luiheid probleem dus. En ja ik weet dat er ook systemen zijn met gordel maar die zijn over het algemeen tot 1 jaar. Maxi cosi heeft er ook 1 tot 4 jaar en daar ging het mij om.

xladage
            Deelnemer

ohhhh
              En een EasyBase al geprobeerd dan?
              Wij hadden een Easybase (II), dan is het klik in klik uit….
              De easybase zit dan in de driepuntsgordel, en je klikt het stoeltje er op en af…. ideaal vooral bij een 3-deurs auto.
              Ff op Marktplaats checken op easybase. Voor 2 tientjes hadden wij een goede tweedehands

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.