Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › is me aardig gelukt !!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2010 om 10:32 #17628502
Hans dat ziet er super uit:wors
13 maart 2010 om 11:28 #17628503Dat is inderdaad errug mooi geworden :thumbup:thumbup:thumbup
kun je mij een prijsindicatie geven voor ook een setje,
dus ook 2 x een 8j en 2x een 9j
mag ook via de pmgrtz REDP.
13 maart 2010 om 13:03 #17628504de naad plamuren voordat je ze laten coaten kan niet :thumbdown
kom toevallig net van de straler vandaan heb er een setje wielen afgegooid om te stralen en poeder coaten.
maar ik vroeg of ik een setje kon laten stralen, daarna zelf strak maken vanwege krassen en daarna te laten coaten maar dat gaat niet over plamuur :thumbdown
dus dat wordt met lak spuiten ben ik bang.
als je die sr velgen nou samen met je kadett c inruilt op mijn kadett sedan hoef je minder bij te betalen :D
13 maart 2010 om 14:15 #17628505origineel gepost door rabbitopc
de naad plamuren voordat je ze laten coaten kan niet :thumbdownkom toevallig net van de straler vandaan heb er een setje wielen afgegooid om te stralen en poeder coaten.
maar ik vroeg of ik een setje kon laten stralen, daarna zelf strak maken vanwege krassen en daarna te laten coaten maar dat gaat niet over plamuur :thumbdown
als je die sr velgen nou samen met je kadett c inruilt op mijn kadett sedan hoef je minder bij te betalen :D
:P:P:P:Pdat geloof ik graag ja maar ben meer van het belastingvrij rijden heb er al te veel in de belasting word anders te duur allemaal ik wist trouwens niet dat je niet over plamuur kunt poedercoaten nooit geweten maar zo lukt het ook toch
13 maart 2010 om 15:16 #17628506origineel gepost door hanskadett
origineel gepost door GlennGSI
een naad erin is wel jammer als je ze wilt poedercoaten.. Verder wel mooi werk hoor !om eerlijk te zijn wil ik wel eens weten hoe je het dan kunt doen zonder zo een naad en dat kun je nog altijd met polyesther plamuur bewerken heb ik ook gedaan
Mooiste is denk ik de naad van beiden kanten lassen en dan de zichtkant afdraaien.
Polyesterplamuur op staal.. dan maak ik het liever strak met multiplamuur. Is ook wat makkelijker te bewerken. Mijn verbrede velgen heb ik ook gespoten. In de ringen die er tussen gelast waren zat een beetje ingevreten roest.. Dat heb ik toen ook ff strak gemaakt. Dat was ook de rede waarom ik ze niet heb kunnen laten poedercoaten helaas
13 maart 2010 om 17:38 #17628507en dat was de kracht van v/d mik.. elke andere velgboer die ik gezien heb heeft een naad, en de set die onder m’n corsa zit niet :)
nu zijn mijne ergens in de jaren 90 al uitgelast begreep ik! :O
13 maart 2010 om 18:02 #17628508origineel gepost door rabbitopc
de naad plamuren voordat je ze laten coaten kan niet :thumbdownkom toevallig net van de straler vandaan heb er een setje wielen afgegooid om te stralen en poeder coaten.
Je zou wel die velgen eerst zwart laten coaten,
en daarna de grijze stukken grijs spuiten.13 maart 2010 om 18:26 #17628509weet niet heb jij zin hans om het ook voor andere te doen wil nog 2 setejes laten maken heb manta velgen (met die lange sleuf gaten) en dat moet 2 x 7 en 2 x 8 j worden voor de cqp
en dan nog een setje sr velgen van de c kadett voor onder de combo:P:hmmz
13 maart 2010 om 19:39 #17628510origineel gepost door hanskadett
een naad erin is wel jammer als je ze wilt poedercoaten.. Verder wel mooi werk hoor !om eerlijk te zijn wil ik wel eens weten hoe je het dan kunt doen zonder zo een naad en dat kun je nog altijd met polyesther plamuur bewerken heb ik ook gedaan
het kan wel. in mijn sr’s zaten haast geen naden en ze zijn ook gepoedercoat:
ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen :thumbup mocht je er meer willen doen weet ik wel een klantje haha:vertag
13 maart 2010 om 19:44 #17628511AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door mayhem
en dat was de kracht van v/d mik.. elke andere velgboer die ik gezien heb heeft een naad, en de set die onder m’n corsa zit niet :)nu zijn mijne ergens in de jaren 90 al uitgelast begreep ik! :O
die van van de mik hadden cker wel n naad;)
heb der n paar setjes laten doen
heb der ook gewoon opgewacht tot ze klaar warenzij deden het op de zelfde manier
als hans kadett dat nu gedaan heeft;)
(behalve het aflassen
dat deden ze op n “speciaal aflas wiel ronddraai ding:P)
kan hooguit zijn dat de naad dieper zit zodat die niet opvalt
;);)14 maart 2010 om 08:50 #17628512origineel gepost door daruler
weet niet heb jij zin hans om het ook voor andere te doen wil nog 2 setejes laten maken heb manta velgen (met die lange sleuf gaten) en dat moet 2 x 7 en 2 x 8 j worden voor de cqpen dan nog een setje sr velgen van de c kadett voor onder de combo:P:hmmz
stuur me maar eens een u2u kunnen we altijd wel eens over praten
14 maart 2010 om 08:52 #17628513origineel gepost door schuitje
origineel gepost door hanskadett
het kan wel. in mijn sr’s zaten haast geen naden en ze zijn ook gepoedercoat:
ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen :thumbup mocht je er meer willen doen weet ik wel een klantje haha:vertag
ziet er geweldig uit maar ja ook al heb ik een naad die iets duidelijker te zien is als je alles goed strak maakt en goed behandeld en spuit zullen ze ook wel mooi blijven lijkt me toch wat betreft een klant:Pstuur me maar een u2u praten kunnen we altijd
14 maart 2010 om 16:43 #17628514dat is ook waar:) en ze zien er ook echt goed uit. ik heb nu nog geen wielen nodig maar straks voor onder de station mischien wel. ik onthoud het in ieder geval :thumbup
groetjes
14 maart 2010 om 20:59 #17628515origineel gepost door mayhem
en dat was de kracht van v/d mik.. elke andere velgboer die ik gezien heb heeft een naad, en de set die onder m’n corsa zit niet :)nu zijn mijne ergens in de jaren 90 al uitgelast begreep ik! :O
mijn velgen zijn ook bij van de mik gedaan en hadden ook geen naad, alleen was de ingelaste ring ingeroest omdat ie heel lang gestraald heeft gelegen in een loods. dat heb ik iets strak moeten maken.
15 maart 2010 om 07:27 #17628516:owow de velgen zijn gewoon voor aardig wat geld verkocht een maat van mij kwam met een kennis aan deze moest ze meteen hebben misschien jammer voor mij maar dan nog ik maak wel weer eens een setje
16 maart 2010 om 16:46 #17628517voor prijs indicatie. Wij hebben zomer vorig jaar 2 sets laten doen bij vd Mik voor €20,- per velg.
Maar goed, hier zul je geen concurentie meer van hebben.Velg ziet er goed uit, al ving ik 9J op 13″ wel erg breed, maar je moet ff kijken met de band erop natuurlijk.
Ziet er iig wel netjes uit man :wors16 maart 2010 om 18:57 #17628518nou in beringen zit er ook een die doet het voor 15 euro:vertag de velg en ook 8j of wat je wil haahaha dus eigenlijk meer concurentie want die zit bij je om de hoek:P
16 maart 2010 om 19:10 #17628519origineel gepost door pipo
nou in beringen zit er ook een die doet het voor 15 euro:vertag de velg en ook 8j of wat je wil haahaha dus eigenlijk meer concurentie want die zit bij je om de hoek:PAppie Maessen:hmmz
16 maart 2010 om 19:11 #17628520origineel gepost door pipo
nou in beringen zit er ook een die doet het voor 15 euro:vertag de velg en ook 8j of wat je wil haahaha dus eigenlijk meer concurentie want die zit bij je om de hoek:PHet is trouwens Beringe :P
16 maart 2010 om 19:36 #17628521:thumbup jup is hem ja weet ik hoe je het schrijft ahahaha:P
maar die doet het voor 15 euro de velg en stralen voor 5 euro per velg extra.heb er momentheel 4 velgen liggen omdat ik voor dat geld niet zelf ga liggen klooien.:D
ja en of hij goed werk levert zie ik aankomende week wel.maar kwam zijn adres al op verschillnde forums tegen:P16 maart 2010 om 19:49 #17628522AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door mayhem
mijn velgen zijn ook bij van de mik gedaan en hadden ook geen naad, alleen was de ingelaste ring ingeroest omdat ie heel lang gestraald heeft gelegen in een loods. dat heb ik iets strak moeten maken.
hoe kunnen jou velgen geen naad hebben dan???
als er n ring tussen gelast wordt heb je een naadwat zeg ik wel 3 naden:o
want ze walsen een strip rond die de maat heeft wat je breder wilt
die wordt tussen je dorgestoken velg helften gelast
dus das 2 naden
dan wordt het naadje waar de beide uiteinden van de strip bij elkaar komen gelast en das de 3e;)zo waren alle velgen die ik door van de mik heb laten doen:o;)
16 maart 2010 om 20:42 #17628523AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door pipo
:thumbup jup is hem ja weet ik hoe je het schrijft ahahaha:P
maar die doet het voor 15 euro de velg en stralen voor 5 euro per velg extra.heb er momentheel 4 velgen liggen omdat ik voor dat geld niet zelf ga liggen klooien.:D
ja en of hij goed werk levert zie ik aankomende week wel.maar kwam zijn adres al op verschillnde forums tegen:Pnog nooit velgen bij hem laten verbreden…. maar wel bladveren laten persen voor de combo.
ken hem persoonlijk ook goed, vaker wat voor hem gedaan toen ik nog bij de bandenzaak werkte en zo nu en dan doet hij eens wat voor mij…. en zo hoort het.
@louwe: je hebt altijd 3 lasnaden ja.
16 maart 2010 om 22:03 #17628524AnoniemLid sinds:
1 January 1970ja dat wist ik al;):P
vraag me alleen af
hoe glengsi dan kan postten dat die van hem geen naden hebben???of t moet al zijn dat hij bedoeld dat ze bij van de mik wel redelijk doorgelast werden
maar t blijft zichtbaar;)
tenminste die ik had welmeest verdween 1 naad wel uit t zicht doordat die nagenoeg naast het hart zit;)
16 maart 2010 om 22:03 #17628525origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door mayhem
hoe kunnen jou velgen geen naad hebben dan???
als er n ring tussen gelast wordt heb je een naadwat zeg ik wel 3 naden:o
want ze walsen een strip rond die de maat heeft wat je breder wilt
die wordt tussen je dorgestoken velg helften gelast
dus das 2 naden
dan wordt het naadje waar de beide uiteinden van de strip bij elkaar komen gelast en das de 3e;)zo waren alle velgen die ik door van de mik heb laten doen:o;)
heb je gelijk in, maar je hebt een naad en je hebt een naad. Een naad die strak geplamuurd moet worden of een naad die je niet meer ziet na het poedercoaten is wel een verschil.
17 maart 2010 om 10:39 #17628526AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok maar dat zit hem dan in het aflassen;)
van de mik deed dat met elektrode,sdie hadden dus n betere doorlassing
maar dat is met co2 ook wel haalbaar;)enkel moet je dan iets beter kunnen lassen;)
t mooist is dat op n “lasmotor”
zoort draaibankje waar je t wiel langzaam in kan laten draaien tijdens het aflassen
en waar de snelheid instelbaar van is;)van de mik had ook zoiets maar dan wat????????????
oldskool achtigs;);)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.