is het echt zo erg of toch……?

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen is het echt zo erg of toch……?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    marc1766

Als ik de onderwerpen bekijk lijkt het net of opel niet in staat is goede auto`s te bouwen.
      Waarom dit onderwerp?
      Wordt staks zelf een opelrijder brand new en vroeg me af of het wellicht verstandig is om extra garantie bij te kopen.

Ik moet dit doen voor de tenaamstelling, althans dat staat op mijn koop overeenkomst.

Kan iemand dit beargumenteren dit wel/niet te doen en het waarom dan?:wtf

wim-v6
      Deelnemer

Lijkt erger als het is…

over het algemeen, is de ellende niet erger als bij andere moderne duitsers..

VW spant elektrisch de kroon met storingen, zo ook met mechanische zwakeheden..

maargoed die zijn dan ook meer bezig met motoren met turbo’s compressors, en ingewikkelde DSG vernsllingsbakken..

Willem

McKaamos
        Deelnemer

Sja, dit is een forum, mensen komen hier voor advies.
          Niet zo vreemd dus, dat je hier heel veel ellende langs ziet komen ;)

Ik denk dat iedereen hier wel eens om advies komt vragen, maar het overgrote deel van de forum gebruikers zeer tevreden Opelrijders zijn :)

Daarbij heeft elk merk wel eens problemen. Garantie dat je auto probleemloos zal zijn is er nooit ;)
          Maarja, m’n pa heeft in ruim 25 jaar Opel rijden nog maar 2 keer een echt probleem gehad (geklapte distri riem en defecte dieselpomp). Z’n laatste wagen hadtie 6 ton op de teller gezet. (Vectra B 2.0 diesel)
          Dus wat dat betreft is mijn visie van Opel dat het toch best wel betrouwbare auto’s zijn. Daarbij staat of valt alles met onderhoud. Als dat goed gedaan wordt heb je heel lang plezier van een auto.

city77

als je hier eens alle echte problemen gaat zoeken en op een rij zet en eens gaat kijken hoe veel opels er in nl rijden dan valt dat procentueel echt heel erg mee.
            ga er maar eens op letten wat er vaak langs de weg staat met pech;)

opelkadetje
            Deelnemer

dan moet je geen opel kopen of je nu al twijfelt over garantie bijkopen:D:D:D omdat je zoveel negatiefs ziet/hoort

ik heb met mijn auto’s een paar grotere dingen gehad die andere merken ook had kunnen gebeuren (lekke stuurbekrachtiging) en verder nooit echt grote problemen gehad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.