Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › is dit een c20ne of 20seh
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2010 om 19:27 #17215667
hallo,
In deze advertentie wordt gesproken over een c20ne, zonder kat en met 130 pk.
http://link.marktplaats.nl/300821846
Dan is het toch gewoon een 20seh?
En hoe kan ik in het vervolg in mijn zoektocht naar een 20seh op motorblokken de motorcode vinden?
Staat dit net zoals het motornummer ook ergens op de motor?Alvast bedankt
1 januari 2010 om 21:10 #175804282.0i zonder kat is geleverd in de vectra met volgende motoren:
20NE 115pk
20SEH 130pk
Kan bijde zijn, zijn vanbuiten gelijk aan elkaar..
Willem
1 januari 2010 om 23:12 #17580429oke, niet dat ik deze wil. Heb ze liever wat schoner en compleet met bak.
Maar ik zou graag een 20seh in mijn corsa TR bouwen door de 15 extra pk ten opzichte van de c20ne.
Dus ik wil wel zeker weten dat ik een 20seh koop, staat de motorcode dan nergens op het blok?1 januari 2010 om 23:44 #17580430Wens je succes met je zoektocht, deze zijn niet op iedere straathoek te vinden…
LET goed op!!!
Zowel de 20NE zonder kat, en C20NE met gegegelde Kat zijn 115pk…
deze zijn er meer als de 20SEH..
Willem
2 januari 2010 om 00:41 #17580431Ja dat begin ik goed te merken! Maar heb de tijd en wil het allemaal in 1x goed doen.
Een krachtig, licht blok, zodat ik minder onderstuur heb als met een 16v, maar wel voldoende vermogen aanwezig is.Ik kan toch ook letten op de ecu’s, 2 rijen is seh en 3 rijen is ne toch?
2 januari 2010 om 06:20 #17580432He Corsatr,
Het onderstuur verschil verander je echt niet door een c20ne/20seh erin te hangen, onderstuur heeft in dit geval niks te maken met het verschil qua motoren, het is zo’n klein verschil qua gewicht, voor onderstuur moet je toch verder kijken, hoe je meer grip kan pakken op de weg, afstelling/banden etc.
succes met je zoektocht!!
2 januari 2010 om 09:16 #17580433aan de ecu’s is het zo niet te zien…
2 en 3 rijen zijn op de 20ne, c20ne ook geleverd….2 januari 2010 om 14:07 #17580434Nee Bijde systemen zijn op ALLE 3 de motortypen geleverd.
Bosch Motronic ML4.1 2 rijen.
Bosch Motronic M1.5 3 rijen.
Willem
2 januari 2010 om 14:07 #17580435okee d8 onderstuur te kunnen beperken door minder gewicht in de voorkant te stoppen, maar blijf toch mijn voorkeur voor 8v’s houden.
naar de ECU’s hoef ik dus ook niet te kijken.
The search go on! Ben blij als het er in de zomer in ligt, dus heb alle tijd.
2 januari 2010 om 14:10 #17580436MOTORCODE op de motor…
dat is het enige waar je het van buiten aan kan zien.
Motornummer begint met de Motorcode..
Oud type: ROOD nieuw type: BLAUW
Willem
2 januari 2010 om 17:41 #17580437wat voor bedragen heb jij in gedachten voor een 20seh?
ik heb er wel een maar voor 150 gaat ie echt niet weg
met nwe distri,v-snaar boegies enzevt reactie via u2u
22 februari 2010 om 16:39 #17580438als jullie een c20ne wegdoen met bak heb ik wel interesse
moet namelijk nog een xe of ne in mijn ascona11 april 2010 om 16:49 #17580439Stond pas nog een SEH te koop voor 100euro, ik dacht marktplaats, ik heb ook een seh in mn kadett gebouwt en zijn leuke motoren:thumbup.
Zit ook een koelleiding op de seh van je thermostaat naar de inlaat die heeft de c20ne ook niet.
Groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.