Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Irmscher logo.s en slagwapens gemonteerd!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2010 om 18:23 #17660569
origineel gepost door DaYaCol
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Haha:D kom je vectra dan maar eens showen in zeeland! Vet ding volgens mij! Dikke wielen, wat voor motor heb je erin?Het is een i500
Dus een 2.5 liter V6 en een beetje gekieteld door Irmscher
En ik kom regelmatig in zeeland dus misschien kom je mij dan een keertje tegen.
Deze foto is trouwens in goes gemaakt
Mooi ding hoor:thumbup
26 april 2010 om 19:35 #17660570origineel gepost door louwe 16 klepper
als je die maglite,s met het glas naar beneden ophangt
vallen ze veel minder op bij n eventuele controle;);)zelf heb ik geen slag of steekwapens aan boord
geef wel gas als er iemand voor gaat staan
met slechte ideeen;);)Dan glijden ze uit de houders! Ze hangen nu met hun kop tot aan de houder dus gaat niet anders! Ach ja…. s weekends rij ik zelf nooit dus… maar ja controle kun je altijd krijgen ja! En denk niet dat ik ze ooit als slagwapen hoef te gebruiken hoor! haha heb er wel leuke geintjes mee uitgehaalt enzo! maar ja…. t staat ook wel ruig die lampen daar! De smeris :fy1heeft ze aan de zijkanten van de dorpels he! oplaadbare ook volgens mij met accu!
26 april 2010 om 19:38 #17660571origineel gepost door DaYaCol
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Haha:D kom je vectra dan maar eens showen in zeeland! Vet ding volgens mij! Dikke wielen, wat voor motor heb je erin?Het is een i500
Dus een 2.5 liter V6 en een beetje gekieteld door Irmscher
En ik kom regelmatig in zeeland dus misschien kom je mij dan een keertje tegen.
Deze foto is trouwens in goes gemaakt
Mooie wagen man! leer ook erin? Ja ken de omgeving waar de foto is gemaakt haha! Vlakbij opel club zeeland!:D Heb daar ook wel s gestaan met de calibra! Maar mooie kar hoor!:thumbup
5 mei 2010 om 10:52 #17660572Leuk die Irmy-logo’s !
Ik heb ook een Irmy logotje op m’n S.E. II grille gemaakt, hoort er toch een beetje bij he :angelorigineel gepost door speaker
Leuke grill !!Enne…. die Maglite’s ga je wel problemen mee krijgen bij een Polizie-controle!! Maargoed…dat zei je zelf al ! :thumbup
Polizie ken je niks maken, een zaklamp in je auto is niet strafbaar ! Dus ook de maglite’s niet :vertag
TENZIJ je erbij zegt dat je die in je auto hebt liggen/hangen om er iemand mee te grazen te nemen…..:oGeinige plek trouwens voor de Maglite, ik kon m ook niet echt makkelijk kwijt zoals ik het wilde, eens kijken of ie daar in de stijlen wel past bij m’n B-tje….
6 mei 2010 om 21:14 #17660573Ja vindt ik ook! vondt het wel sjiek staan! net zoals amg bij mercedes he?? Ja die maglites lagen in mijn calibra naast de stoelen maar dat ging hier niet! Vondt het wel vet staan als ze zo ophangen!
8 mei 2010 om 08:52 #17660574In de A Vectra’s had ik de klemmen gewoon tegen de portiertassen geschroefd, maar bij de B vectra gaat dat niet want dan komt de maglite tegen de stoel aan en gaat je deur niet dicht :fy1
De maglite past eigenlijk net niet IN de portiertas, met als gevolg dat ie een beetje verf kwijt is gesleten de afgelopen paar jaar….Maar dit topic heeft me op een idee gebracht, 2 zelfs, mocht ie niet in de stijl passen hang ik m in de kofferbak :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.