Iphone/USB CD30 Opel Astra Twintop 2007

Forumindex Forums Modellen Astra Iphone/USB CD30 Opel Astra Twintop 2007

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Dafff123

Ik heb deze week m’n Astra Twintop (2dehands) aangekocht, prachtige wagen!

Maar 1 “probleem”. De radio die er standaard inzit is de cd30 (niet de mp3 versie), ik zie ook nergens een AUX-ingang.

Nu m’n vraag, hoe kan ik een USB of een Iphone of dergelijke afspelen op m’n radio. Wat heb ik hiervoor nodig en wat zal me dat ongeveer kosten?

Ik ben een leek ivm ombouwen en dergelijke, dus liefst zo makkelijk mogelijk ook.

Bedankt voor de suggesties! :thumb

johanhummer9
      Deelnemer

Zit de aux (als die erinzit) niet net achter j handrem tussen de 2 voorstoele?

En als die dat niet heeft kan er volgens mij ergens een aux ingesoldeerd worden maar word volgens mij de versterker omzeilt dus das ook niet echt een optie.

En anders een mooie 2 dins radio met alles erop en eraan

Buscavidas
        Deelnemer

ik heb zelf een cd30 mp3 in me astra H, maar ben een radio gewend met usb aansluiting,
          dat was supermakkelijk voor muziek.
          nu alles oldskool op cds branden.
          voor nu is het een goede uitkomst.
          je kan ook via conrad een aansteker usb adapter halen (5euro, maar geen ervaring mee)

corsa1963
          Deelnemer

Heb zelf een cd70 navi in de astra en om een usb/iphone/bluetooth/aux aansluiting te creëren heb ik een parrot MKI9100 ingebouwd.

3 hele uren werk en een perfecte oplossing voor wat ik wilde speelt echt super af via de speakers/versterker van je eigen radio, dus super geluid.

En 2 vliegen in 1 klap carkit en alle aansluitingen die je kunt wensen

king:

greetz Dolf

Buscavidas
            Deelnemer

ziet er netjes uit,dat zelf inbouwen staat me tegen hahaha
              wie weet in de toekomst, die usb ingang is wel ideaal.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.