intrieurfilter vervangen waar en hoe ?? Forumindex › Forums › Techniek › Airco, lpg en diesel-vragen › intrieurfilter vervangen waar en hoe ?? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 2 februari 2011 om 20:14 #17232100 lapland0 Lid sinds:29 December 2010 hallo allemaal, ik wil graag me intrieurfilter vervangen van me opel corsa c 2001 omdat als ik me kachel an set van dat getik/gerammel hoor en last hebt van beetje vocht in me raam maar ik kan niet uitvinden waar die zit en waar ik ze kan halen iemand en idee. bvd laplando 16 februari 2011 om 14:57 #17810032 KadAstra-EFDeelnemer Lid sinds:24 July 2010 Uh, ik denk dat je hier verkeerd zit met je vraag. Je kunt het beste deze vraag in het Corsa gedeelte zetten. Groet, Rik Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen